Zagreb je metropola s gotovo milijun ljudi koji svakodnevno koriste kompleksnu gradsku infrastrukturu te potrebno mnogo znanja i vremena, a i novca, kako bi se ona digitalizirala i učinila transparentnijom i lakšom za korištenje, kazao je Tomislav Jurić, direktor Službe za zajedničke poslove Zagrebačkog holdinga.
Jurić je pojasnio da se s digitalizacijom krenulo prije 10-ak godina u ZET-u koji je stvorio svoj centar za korisnike koji je radio 24 sata dnevno i pružao građanima sve informacije o prometu.
Danas je taj sustav doživio ekspanziju na čitavi Holding te je umrežen veliki broj podružnica, usluga i stručnjaka.
"Već tri godine imamo jedinstvenu platformu koja je prije mjesec dana dobila i najnovije mogućnosti za komuniciranje s gradskom upravom i obavljanjem upravnih poslova. U komunikaciju su uvedeni svi postojeći komunikacijski servisi - chat, Whats up, Viber, mail, Instagram etc. te se moralo poraditi na edukaciji svih zaposlenika koji rade na tim servisima - od voznog reda tramvaja do mjesta na koje je paukom premješten automobil.
Jurić očekuje daljnju integraciju usluga na korist svih korisnika, a uz najviše sigurnosne protokole.