Hrvatski telekom pokrenuo je natječaj iz područja interneta stvari, koji se smatra jednim od glavnih nositelja predstojeće, četvrte industrijske revolucije.
Natječaj je organiziran u okviru HT-ovog projekta Zid poslovnog uspjeha i cilj mu je pronaći domaće proizvode iz područja interneta stvari koji su namijenjeni poslovnim korisnicima. Glavna nagrada je 230 tisuća kuna vrijedna nacionalna marketinška kampanja za proizvod. Uz to, HT će poduzetniku koji pobjedi osigurati status partnera te ga povezati s više od sto tisuća poslovnih korisnika usluga tog operatera. Lani su više od 80 posto ulaganja privukli hrvatski startupovi koji su se bavili razvojem hardvera u području interneta stvari.
Riječ je o novoj paradigmi u računarstvu gdje se preko interneta ne povezuju samo ljudi putem strojeva, već i strojevi međusobno. Na taj način na internet se spajaju automobili, zgrade i gradovi. Tako se proizvodnja radi pametnije, pametnije se mjeri i upravlja potrošnjom energije, vode i plina, a takvi se primjeri mogu pronaći i u domovima. U projekt su se osim HT-a uključile i ostale podružnice Deutsche telekoma. Natječaj je počeo u Austriji, Njemačkoj, Grčkoj, Mađarskoj, Makedoniji, Rumunjskoj i Slovačkoj. Glavna nagrada je partnerstvo s DT-om i pokroviteljstvo sajmova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu