Umjetna inteligencija pospješit će poslovanje i stvoriti nove proizvode

Autor: Lucija Špiljak , 17. listopad 2019. u 22:00
Skup je u Zagrebu okupio veliki broj poduzetnika, direktora i vlasnika tvrtki /Igor Šoban/PIXSELL

Softver LS Retail djeluje u ugostiteljstvu i benzinskim pumpama, a LS Pharmacy je za maloprodaju u farmaciji.

Sedmi po redu poslovno-tehnološki skup DignetDays, pod sloganom "S DignetSoftwareom do zvijezda", okupio je veliki broj poduzetnika, direktora i vlasnika tvrtki koji su imali prilike saznati više o implementaciji ERP sustava Microsoft Dynamics NAV, LS Retail sustava, BI sustava Strategic Companion Analyzer, Power BI, i drugim novitetima tvrtke DignetSoftware, uz predavanja o IoT rješenjima, AI mogućnostima i sigurnosti u funkcioniraju poslovnih sustava. 

Okupljene su pozdravili direktor DignetSoftwarea Nermin Montel, direktorica prodaje za Europu za LS Retail Katja Ocvirk, direktor prodaje Dynamicweba Brede Bjerke te territory channel managerica u Microsoftu Marija Zeman. Montel je nedavno u intervjuu za Poslovni dnevnik istaknuo da je poslovni softver prijeko potreban svakoj tvrtki, a oni su to u početku sveli na ERP softver Microsoft Dynamics NAV i maloprodajni softver LS Retail, i gotovo su prvi na svijetu implementirali poslovni softver LS Forecourt namijenjen benzinskim servisima. Tvrtka je prisutna u 30-ak zemalja na četiri kontinenta, planira dodatna širenja i nekoliko potencijalnih pilot-projekata. 

Dostava lijekova
Skup je započeo aktualnom temom umjetne inteligencije, sljedeće strateške odrednice DignetSoftwarea, koje je predstavio Štefan Idzig, IT arhitekt i strateški savjetnik iz IBM Slovenija s kojim DignetSoftware surađuje. Naveo je benefite umjetne inteligencije u njihovoj ponudi – optimalne procese, automatizaciju i robotizaciju, poslovnu agilnost, stvaranje novih proizvoda i usluga, transformaciju korisničkog iskustva i produktivnost poslovanja, uz deep learning i AI projekte kao najvažnije stavke.

 

30 zemalja

ima implementirana rješenja koja izrađuje DignetSoftware

Nove mogućnosti u hotelijerstvu i farmaceutici te globalno POS rješenje po prihvatljivoj cijeni uz gotovu integraciju sa SAP B1 sustavom predstavili su Andrej Zajec i Katja Ocvirk iz LS Retaila. LS Retail je softversko rješenje za maloprodaju, ugostiteljstvo i benzinske crpke, omogućava njihovo automatsko praćenje, te je izgrađeno kao vertikala poslovnog sustava Microsoft Dynamics NAV-a.  Zajec je naveo i LS Central koji nastoji snažnije ući u hotelski biznis, a obuhvaća sve od restorana i pića, maloprodaje, različitih sadržaja za odmor, zabavu, opuštanje i poslovni dio, a naglasak stavlja na vjernost gostiju koji se, zahvaljujući kvaliteti, uvijek rado vraćaju.

Ocvirk je spomenula i LS Pharmacy namijenjen maloprodaji u farmaciji, istaknuvši nacionalno zdravstveno osiguranje kao novi faktor, a koje sufinancira zdravstvo i kompenzira tako posebno lijekove. Ovim sustavom žele, kaže, raditi na transparentnosti, posebnim lijekovima, a pogotovo na dostupnosti i mobilnosti, što u korist ide i tvrtkama i korisnicima. "Ako sam bolesna, zašto ne bih imala opciju dostave lijekova", istaknula je. 

Vizualizacija podataka
O poslovnoj inteligenciji u džepu pričali su Alen Škugor i Ivan Dumalovski Janjušić iz Tele 2, koji je ove godine partner konferencije. Predstavili su Power BI, alat za vizualizaciju podataka koji transformira podatke u jasne vizualizacije, a koje pomažu korisnicima da se fokusiraju na najvažnije, posebno kod donošenja važnih odluka, te pomažu kod uočavanja trendova.

"Alat koristite za analizu podataka, izradu izvješća i različite dashboardove, koje možete dijeliti sa suradnicima. Možete se povezati i s desecima poslovnih aplikacija. Brz je i 'očišćen' od starih Excela, nema ćelija, formule se upisuju u kalkulacijske stupce. Povećali smo brzinu i kvalitetu, dobili na interaktivnosti. Svi objavljeni izvještaji su vidljivi na BI portalu i mobitelu, korisnici ih mogu komentirati i jednostavno je za korištenje", objasnili su Škugor i Dumalovski Janjušić, dodajući da je Power Bi napravljen za poslovne korisnike, a ne samo IT profesionalce pa tako u Tele 2 organiziraju i interne radionice. O problemima, nedostacima i prednostima eRačuna, čija je obveza izdavanja počela 1. srpnja, govorio je Darko Gulija, direktor za razvoj proizvoda i međunarodnu suradnju u Hrvatskom zavodu za norme.

"eRačun je izbor pobjednika. Dakle, 50-80 posto su niži troškovi po računu, tu je i brže procesiranje računa s detaljima transakcije, učinkovito je zbog automariziranih procesa i manje grešaka, brže naplate i boljih uvjeta poslovanja, bolje usluge i zadržavanja klijenata", istaknuo je Gulija. DignetSoftware predstavio je i e-Commerce u građevinskoj industriji CASE ACO Gruppe i Dynamicweba za B2B, a trenutačno razvijaju i poslovanje B2C. 

Komentirajte prvi

New Report

Close