U domaće trgovačke centre stižu ‘inteligentna kolica’

Autor: Poslovni.hr , 05. ožujak 2014. u 20:15
Press foto

Inteligentna kolica rezultat su tehnologijsko-istraživačkog projekta „Inteligentna kolica za kupnju u prodajnim centrima“ na kojem je posljednjih godina radila ekipa hrvatskih stručnjaka.

Prva inteligentna kolica za kupnju stigla su u hrvatske prodajne centre. Ovaj inovativni proizvod nazvan je “Shop&Touch” a sastoji od zaslona osjetljivog na dodir koji služi za komunikaciju s korisnikom, te barkod čitača za jednostavno učitavanje informacija o proizvodu, priopćeno je iz tvrtke Husar d.o.o koja je zaslužna za realizaciju projekta inteligentnih kolica.

Shop&Touch se inače postavlja na obična kolica u prodajnim centrima. "Inteligentna kolica Shop&Touch nedavno su postavljena u prodajni centar Konzum u Splitu. Brojni korisnici već su ih isprobali i veoma su zadovoljni. Naša kolica omogućila su automatsku naplatu kupljenih proizvoda na blagajni, jer kupci sami skeniraju sve proizvode koje kupe, te tako mogu zaboraviti na duga čekanja u redovima. Ovo svakako možemo nazvati jedinstvenim iskustvom kupnje", kazao je Miljenko Perić, direktor splitske tvrtke Husar.

Inteligentna kolica rezultat su tehnologijsko-istraživačkog projekta „Inteligentna kolica za kupnju u prodajnim centrima“ na kojem je posljednjih godina radila ekipa hrvatskih stručnjaka iz različitih polja znanosti, a koji je djelomično financirao Hrvatski institut za tehnologiju. Projekt inteligentnih kolica prvi je projekt Hrvatskog instituta za tehnologiju koji je u potpunosti komercijaliziran, zaključuje se u priopćenju.

Iz tvrtke Husar dodatno kažu i kako će se inteligentna kolica uskoro moći vidjeti i u trgovinama diljem Hrvatske.

Komentari (2)
Pogledajte sve

Zanimljivo. Ipak, u skladu s doborm prakosm novinarstva, očekivala bih i izjavu Uprave Konzuma , o tome kakve su njihove procjene o tome kako mogu takva kolica utjecati na unaprijeđenje njihova poslovanja, kako to da imaju različite koncepte takvih sličnih usluga u svojoj maloprodajnoj mreži, da li je sustav na nekom probnom radu ili je to već obavljeno te će se širiti na svu maloprodajnu mrežu, koliko takva kolica imaju smisla u manjim (malim) dućanima, koja je granica veličine u koje će se ova nova tehnologija primjeniti, itd.,itd. Jako puno zanimljivih pitanja, a zapravo, dobili smo izjavu g. Perića formalnoga tipa. Ne znam kako autoru teksta (tko god to bio) ovo može biti dovoljno? Osim ako to nije sponzorirani članak tvrtke Husar (iako se to nigdje ne navodi). Hvalevrijedna praksa Poslovnog da nas informira u razvoju domaće tehnologije i primjene, ali poželjno bi bilo da se obradi stručnije obzirom na profil Poslovnoga… Čitatelje iz poslovnoga miljea zanima malo širi kontekst nove tehnologije i njene primjene.

Recimo Super Konzum u Španskom već odavno ima ručne skenere pomoću kojih se skeniraju artikli, te se na kasi samo plati ine čeka se u redovima …

New Report

Close