U četiri godine s devet rasli na čak 56 djelatnika

Autor: Marta Duić , 24. veljača 2016. u 08:02
Zaposlenici tvrtke

Razvijaju softver i dizajn, a iako su orijentirani na izvoz i dalje rade za odabrane klijente u Hrvatskoj.

Gauss Development, tvrtka za dizajn i razvoj softvera trenutno zapošljava 56 djelatnika u Osijeku i Vukovaru. Kako kaže Sanja Radić iz Gauss Developmenta, konstantno povećavanje obujma posla uvjetovalo je rast tvrtke sa početnih devet na današnjih 56 zaposlenika u nepune četiri godine. Njihova djelatnost obuhvaća izradu web trgovina na Magentu, mobilnih aplikacija, igre za Android i iOS platforme te izradu poslovnih rješenja po mjeri korisnika.

"Tvrtka aktivno posluje od 2012. godine, od kada bilježi 100% rast prihoda svake iduće poslovne godine. Za 2015 godinu još nema javnih rezultata, ali je prihod bio gotovo duplo veći u odnosu na 2014 godinu. Poslujemo na tržištima Hrvatske, Austrije, Švicarske, Njemačke, Slovenije, Velike Britanije i SAD-a. Nastavljamo rasti, ali sporije uz fokus na klijente i kvalitetu naših usluga. Osim izrade softvera za klijente, unutar tvrtke razvijamo vlastita rješenja gdje zaposlenici korištenjem resursa tvrtke mogu razvijati vlastite ideje ili ideje koje zajednički oblikujemo. Potičemo kreativnost i poduzetnički duh kako bi zadržali dinamiku i dali zaposlenicima priliku rada na projektima u kojima sami uvide potencijal", tvrdi Sanja Radić iz Gauss Developmenta.

 

50posto

poslova obavljaju u Hrvatskoj, a 50 posto u inozemstvu

Razvijaju rješenja
Radić nam je objasnila kako je Gauss Development brend pod kojim posluju, a tvrtka je registrirana pod imenom Poslovanje 2 te postoji od 2009. godine, ali aktivno posluje od početka 2012. !Svaku poslovnu godinu završavali smo s 100 postotnim povećanjem prihoda i 100 postotnim povećanjem broja djelatnika u odnosu na prethodnu. Poslujemo s tvrtkama iz segmenta proizvodnje, marketinga, medija, prodaje, zdravstva, turizma, tehnologije i financija", kaže Radić. Prema Poslovnoj Hrvatskoj tvrtka Poslovanje 2 je 2014. ostvarila ukupni godišnji prihod u iznosu od 3,818.667 kuna, ostvarili su neto rezultat poslovanja u iznosu od 100.672,00 kuna dok je ostvarena neto marža iznosila 2,64 posto.

Rad za tvrtke u segmentu B2B prodaje s područja Švicarske i Njemačke donio im je velik broj upita za aplikativnim rješenjima koja se mogu koristiti za poboljšanje prodaje na terenu. Tako su došli do razvoja vlastitog rješenja, iPad aplikacije za rad prodajnih predstavnika koja nudi puno više od digitalnog kataloga proizvoda. "Ova aplikacija je kompletno B2B rješenje koje optimizira prodajni proces i olakšava prodajnim predstavnicima prezentiranje proizvoda, pripremu dokumenata, slanje narudžbi i komunikaciju s back-office osobljem u tvrtki. Aplikacija se povezuje na sustav u pozadini koji služi kao spona između aplikacije i ERP sustava tvrtke korisnika.  Ideja nije došla sama, oblikovana je prema različitim zahtjevima koje smo dobivali od klijenata. Uvidjeli smo da postoji potražnja za ovakvim rješenjima koja je čak premašila naša očekivanja. Za sada možemo reći da su slična rješenja koja smo isporučili u dvije njemačke tvrtke pridonijele efikasnosti prodajnih predstavnika za čak 43 posto i povećali vrijednost prosječne narudžbe za 25 posto", objašnjava Radić.

Kako tvrdi, cilj je bio stvoriti rješenje koje je primjenjivo u tvrtkama koje se bave B2B prodajom, bez velikih prilagodbi i dugotrajnog procesa razvoja. Izrada softvera po mjeri uvijek producira rješenje po željama klijenta, Radić tvrdi kako u tome nema slobode implementacije funkcionalnosti koje žele i smatraju boljim rješenjem u nekim situacijama, a ova aplikacija je u potpunosti oblikovana prema ekspertizi i iskustvu Gauss Development tima. Aplikacija je trenutno u fazi testiranja te će uskoro biti dostupna prvim korisnicima i klijentima koji su iskazali interes za ovakvim proizvodom.

Ciljaju i na strana tržišta
˝Naša najveća prednost je tim stručnjaka koje odlikuje pristupačnost i agencijska kvaliteta koju pružamo klijentima. Radimo za tvrtke svih veličina, od manjih tvrtki do korporacija. Fleksibilni smo i sposobni brzo reagirati obzirom na dinamiku okruženja u kojem poslujemo. Povećali smo broj stranih klijenata, uz povećanje obujma i složenosti projekata koje radimo. Prošlu smo godinu završili s podjednakim omjerom posla za strano i domaće tržište, dosada je uvijek veći dio posla bio za hrvatsko tržište. U 2016. godinu smo ušli s dva certificirana djelatnika za Magento Developere, što planiramo i za ostatak tima koji radi na izradi web trgovina.

Počeli smo pripreme za uvođenje ISO 9001 I 27001 standarda, provodimo dva projekta financirana od EU, uz rad za klijente razvijamo i tri vlastita softverska proizvoda˝, pohvalila se Radić. Kako tvrdi, iako su orijentirani na izvoz i dalje rade za odabrane klijente u Hrvatskoj. Podjela na domaće i strano tržište je uvijek bila u većem omjeru za domaće klijente no ovu godinu završavaju omjerom 50:50.  Radić objašnjava kako su tvrtku podijelili na timove koji funkcioniraju kroz odjele, uz vodstvo team leadera i projekt menadžera. ˝Ovakva organizacija nam omogućava fleksibilnost potrebama klijenata koja je neizostavni dio svakog projekta. Iako sada zapošljavamo gotovo 60 djelatnika, trudimo se izbjeći "tromost" koja često dolazi uz porast broja zaposlenika˝, poručuje Radić. 

Komentari (2)
Pogledajte sve

A dobro ne treba podcjenjivati ni jednu firmu, svaka ima svoj način rada, svoje ciljeve, premda je malo čudno da firma s toliko programera i dizajnera ima takve plaće, bilo bi dobro da to malo pojasne kad su već tako detaljno sve drugo o sebi opisali, to je ipak javni podatak…

neto primanja po mjesecu za djelatnike su 2700 kn
hahahahahah SRAMOTA OS IT SCENE, POLA GRADA IM SE SPRDA.

ja sam njihov nezadovoljni klijent, jednom sam s njima radio i nikad vise!

Pozdrav iz Varazdina

New Report

Close