Trendovi prodaje računala poslovnim korisnicima idu ka ultrabook-ovima

Autor: Poslovni.hr/Hina , 19. studeni 2013. u 16:21
Photo: Patrik Macek/PIXSELL

Poslovni segment korisnika računala i posebno prijenosnika u većini je zemalja svijeta, pa tako i u Hrvatskoj, još relativno tradicionalan.

Poslovni segment korisnika računala i posebno prijenosnika u većini je zemalja svijeta, pa tako i u Hrvatskoj, još relativno tradicionalan po pitanju nabave i sigurnosti računala, ali unatoč tome najnoviji trendovi prodaje pokazuju sve više tih korisnika traži i prelazi na tzv. ultrabook-ove.

Tanki su i lagani do 1,5 kilograma te uz sve standardne radne funkcije 'običnog' prijenosnika ili 'notebooka' nude i druge integrirane performanse poput touch screena ili zaslona na dodir, dvostruke baterije, dulji radni pogon i druge.

Govoreći o trendovima prodaje računala poslovnim korisnicima na današnjem predstavljanju najnovije ponude svjetskog proizvođača računala Lenova Nikola Vrbanić iz hrvatskog ureda te kompanije istaknuo je da prijelaz s tradicionalnih IT sustava i računala na nove, modernije kod poslovnih korisnika još ide sporo, ali i da se neminovno događa zbog novih tehnologije, sve veće količine podataka i želje za mobilnošću ('ured u pokretu').

Stoga se i proizvođači računala u svijetu sve više okreću ultrankim i laganim prijenosnicima koji kombiniraju i više funkcionalnosti, poput primjerice da su istodobno i prijenosnici i tableti.

Prijelaz na takve nove uređaje ovisi naravno, napominje Vrbanić, o financijskim mogućnostima pojedinog poslovnog korisnika zbog čega su često i 'sporiji' u toj nabavi od primjerice privatnih korisnika koji znatno brže prihvaćaju i kupuju takve novosti.

To je i razlog što Lenovo u segmentu poslovnih korisnika u Hrvatskoj ne bilježi neki važniji rast prodaje novih modela prijenosnika, to je više jedna stabilna razina, koja i ne čudi jer kompanije, po procjenama koje iznosi Vrbanić, otprilike godišnje mijenjaju jednu trećinu svojih računala i sličnih uređaja i opreme.

Trenutno se svi novi uređaji Lenova, koji integriraju odlike prijenosnika i tableta te druge novosti, u Hrvatskoj više testiraju nego kupuju pa je i još uvijek veći postotak prodaje klasičnih prijenosnika, ali zato bilježe stalni i veliki rast prodaje tableta, i za više od 50 posto u odnosu na prošlu godinu.

Napominje i da u Hrvatskoj Lenovo drži 20 posto tržišta prijenosnika, po čemu su na drugom mjestu iza HP-a (Hewlett-Packarda), dok su u svijetu, kako kaže, nedavno postali broj jedan.

Lenovo je jedan od najbrže rastućih svjetskih proizvođača računala (prijenosnika, desktop računala i tableta), a sjedište imaju i Kini i SAD-u.

Komentirajte prvi

New Report

Close