Tehnologija na kojoj će autoindustrija okrenuti finu lovu, ali koristi i vozačima

Autor: Poslovni.hr , 02. svibanj 2015. u 11:28
Foto: Thinkstock

Analitičar Gartnera Thilo Koslowski očekuje da će do kraja 2020. godine do 80 posto svih novih vozila na prodaju imati mogućnost spajanja na internet.

U posljednjih nekoliko godina neki giganti autoindustrije počeli su nuditi 4G ugrađen u svojim vozilima. Audi je na ljeto 2013. godine postao prvi proizvođač koji je ponudio 4G u svojim automobilima, konkretno, kao opciju u modelu S3 Sportback, a lani je u igru ušao američki General Motors (GM) koji je ponudu proširio na niz svojih marki i modela. Analitičar Gartnera Thilo Koslowski očekuje da će do kraja 2020. godine do 80 posto svih novih vozila na prodaju imati mogućnost spajanja na internet.

Tvrtke se ne okreću 4G-u, odnosno četvrtoj generaciji mobilne telekomunikacijske tehnologije, samo zato da bi kupcima svojih proizvoda pružili užitak u internetu, već i kako bi dodatno zaradile. Pretpostavlja se da će kupci novih automobila koristiti ugrađenu tehnologiju za razne transakcije kao, na primjer, rezerviranje soba u hotelu, a svaki put kad to učine GM će od prodavača dobiti mali udio. Tijekom nedavne prezentacije za ulagače direktori GM-a iznijeli su i prognozu – očekuju da će im se tijekom iduće tri godine zbog ugrađivanja OnStar 4G-sustava u automobile profit povećati za najmanje 350 milijuna dolara, piše Večernji list.

Činjenica da će autokompanije okrenuti finu lovu, naravno, ne znači da od svega toga ne mogu profitirati vlasnici automobila i svi ostali koji ih koriste, jer im ova tehnologija donosi niz prednosti. Za početak, 4G nudi znatno veću pojasnu širinu i brzinu od 3G-a, što samo po sebi znači vrlo bolji rad svih povezanih uređaja u vozilu. To donosi veću pouzdanost, bez iritantnih prekidanja zbog male brzine ili loše pokrivenosti signalom, a omogućuje i spajanje s najnovijim i najzahtjevnijim aplikacijama.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close