Švicarski UBS zainteresiran za proizvod zagrebačkog Ostendo Consultinga

Autor: Bernard Ivezić , 14. listopad 2015. u 22:00
Ostendo je ušao među 12 finalista UBS-ovog regionalnog natjecanja Future of Finance Challenge sa svojim rješenjem za elektroničku dostavu PIN-a zvan EPD/Sanjin Strukic/PIXSELL

Ostendo je ušao među 12 finalista UBS-ovog natjecanja Future of Finance Challenge, a već su radili za Stanford i Amgen.

Zagrebačkim stručnjacima za informacijsku sigurnost iz tvrtke Ostendo Consulting, smiješi se investicija najvećeg svjetskog upravitelja privatne imovine, 2,2 trilijuna švicarskih franaka "teškog" UBS-a.

Ostendo je ušao među 12 finalista UBS-ovog regionalnog natjecanja Future of Finance Challenge sa svojim rješenjem za elektroničku dostavu PIN-a zvan EPD. Biljana Cerin, suvlasnica Ostendo Consultinga kaže da će u studenom predstaviti EPD u Zurichu. "Inovativnost našeg EPD rješenja je u jednostavnosti integracije s gotovo svim sustavima za proizvodnju platnih kartica, te inovativnim načinima autentikacije vlasnika kartice i zaštite PIN-a prilikom dostave SMS-om ili internetom", kaže Cerin.

 

1,2milijuna

kuna iznosi lanjski prihod tvrtke Ostendo Consulting

Navodi da se rješenje isporučuje u obliku hardvera koji banka sama može integrirati u svoj IT. Sustav je inicijalno predstavljen u ožujku na CeBIT-u u Njemačkoj. Ostendo je u međuvremenu razvio i rješenje temeljeno na cloudu, odnosno tehnologiji isporuke po modelu softvera kao usluge, a razvija i sigurnosne uređaje koji će se temeljiti na patentima koji su nastali tijekom razvoja EPD-a. Cerin kaže da im UBS-ovo natjecanje otvara vrata financijske industrije. Tvrtka Ostendo Consulting osnovana je prije četiri godine. Prema podacima Poslovne Hrvatske lani je imala rast prihoda od 43 posto na 1,15 milijuna kuna i rast neto dobiti od 54 posto na 267,7 tisuća kuna.

Dosad  je radila konzalting u području informacijske sigurnosti za Amgen, biotehnološku kompaniju s popisa Fortune500 te za Sveučilište Stanford poznato kao srce Silicijske doline. "Sada smo među 60 tvrtki ili timova koji su globalno ušli u finale u jednoj od četiri regije: Zurich, New York, Singapur i London; a UBS taj popis planira suziti na 12 timova koji imaju priliku dobiti investiciju od UBS-a ili drugih investitora iz fintech industrije", pojašnjava Cerin. Dodaje ipak da im je ključno što su dobili priliku izravno uspostaviti kontakt i reklamirati svoj proizvod bankama i potencijalnim strateškim partnerima. "Za nas presudna prilika da reklamiramo svoje rješenje našem ciljanom tržištu, upravo onima kojima ga želimo prodati", zaključuje Cerin.

Komentirajte prvi

New Report

Close