Smartphone ide sam na internet svake tri minute

Autor: Bernard Ivezić , 06. listopad 2014. u 22:01
Zbog velike potražnje za informacijama nastaje usko grlo /FOTOLIA

Zbog činjenice da se pametni mobiteli spajaju na internet i onda kad ih njihovi vlasnici ne koriste, operateri moraju sve više novca ulagati u mobilnu infrastrukturu.

Za razliku od klasičnih mobitela, oni pametni spajaju se na internet i dok ih korisnici aktivno ne koriste, a ta živa aktivnost pametnih mobitela operatere tjera na sve veća ulaganja u mobilnu infrastrukturu.

Tomislav Makar, direktor razvoja pristupne mreže Vipneta na konferenciji MobilityDay 2014. opisao je pametne mobitele kao "gladne pse koji samo grickaju kapacitete što postavlja velike zahtjeve pred planere mreža".Makar kaže da se prosječan pametni mobitel u Hrvatskoj svake tri minute sam spaja na internet. "Nisu to samo aplikacije, koje traže ažuriranje podataka, već i sam operativni sustav pametnih mobilnih uređaja postavlja takve zahtjeve", navodi Makar.Pojašnjava da su mobiteli pogonjeni Andoridom najzahtjevniji.

 

442,4tisuće

korisnika mobilnog interneta postoji u Hrvatskoj (podatak Hakoma)

Oni se sami, bez obzira tražio to izravno korisnik ili ne, spajaju na internet svakih minutu i pol.Tako je, uz broj korisnika mobilnog interneta u Hrvatskoj, koji je u posljednjih godinu dana narastao za više od sto tisuća na 442,4 tisuće, infrastruktura mobilnih operatera opterećena i zbog novih uređaja koje ti pretplatnici koriste, odnosno pametnih mobitela.Tomislav Bronzin, organizator konferencije MobilityDay 2014. i direktor tvrtke Citus kaže da se danas 95 posto komunikacije između naših mobitela i interneta događa automatski, bez našeg znanja, te da su to važni podaci za tvrtke koje izrađuju mobilne aplikacije, pružaju mobilne usluge, ali i same operatere.

"Uvijek smo pričali kako je tehnologija ta koja omogućava brži napredak, ali danas je potražnja za informacijama s interneta tolika da i tehnologija može postati usko grlo, o čemu treba razmišljati i izmišljati nove sinergije kako bi korisnici ostali zadovoljni", kaže Bronzin.Makar kaže da raste izbor sadržaja i potražnja za videom. "Na Vipnetovoj mreži već danas 40 posto prometa čini Youtube videa i drugog videa, a očekujemo da će do 2020. taj pototak narasti na 95 posto", kaže Makar.

Komentirajte prvi

New Report

Close