Slijedi četvrti hrvatski ICO, cilj je 9,7 milijuna dolara

Mario Drevenšek, osnivač tvrtke Beyond Seen Screen i suosnivači Miroslav Zarić i Krešimir Puljić Mario Drevenšek, osnivač tvrtke Beyond Seen Screen i suosnivači Miroslav Zarić i Krešimir Puljić

Ovo je sada već treći primjer projekta kojem je cilj iskoristiti liberalizaciju platnog prometa i zaobići banke i kartičare. Za hrvatske prilike obilježene neplaćanjem to se radi na pomalo nadrealan način, kroz predujam, odnosno avans.

Možete mu sporiti procjenu buduće vrijednosti bitcoina, iako je na njima zaradio 60 puta, ali poslovni anđeo Hrvoje Prpić na pravom je tragu kad dođe do brojnosti hrvatskih Initial Coin Offeringa (ICO) koji se očekuju do kraja godine. On je procijenio da bi ih moglo biti dvadeset, a upravo saznali da se priprema i četvrti u nizu.

Nakon 2,6 milijuna dolara vrijednog ICO-a za kripto-brokera DA Power Play, ICO od milijun dolara za prvu burzu rada na svijetu na kojoj će poslodavci i radnici moći biti i ljudi i strojevi Cryptotask te najavljeni treći ICO, onaj CookUpa koji želi skupiti između 3,8 i 11,9 milijuna dolara da bi stvorio Uber za obroke, doznali smo da ICO priprema i zagrebački startup Beyond Seen Screen. Cilj mu je skupiti između dvije i 18 tisuća Ethera, odnosno najmanje milijun pa sve do 9,7 milijuna dolara početnog kapitala. Usto, ICO startupa Beyond Seen Screena potvrda je i jedne tihe revolucije koja se odvija u platnom prometu u Hrvatskoj. Naime, ovo je sada već treći primjer projekta kojem je cilj iskoristiti liberalizaciju platnog prometa i zaobići banke i kartičare. Za hrvatske prilike obilježene neplaćanjem to se radi na pomalo nadrealan način, kroz predujam, odnosno avans.

Kroz primanje avansa i uredno izdavanje računa za to planira se prvi pravi hrvatski ICO, koji radi dubrovački startup CookUp. Model naplate kroz predujam koristi i najstariji i najveći hrvatski pružatelj usluga parkiranja Infoart grupa u svojoj novoj aplikaciji PayDo. Zahvaljujući tome ponudila je cijenu parkiranje koja je i do 30 posto niža nego plaćanje parkinga SMS-om. Sada to isto planira napraviti i Beyond Seen Screen na svojem ICO-u.

 

20 ICO-a

do kraja godine u RH očekuje poslovni anđeo Hrvoje Prpić

U branši su očekivanja od Beyond Seen Screena uvjerljivo najveća. Taj hrvatski startup, naime, još nije ni dovršio svoju aplikaciju i cloud platformu, a već ima osiguranu suradnju s četiri domaće i dvije strane marketinške agencije. Usto, jedan od najvećih proizvođača mobitela na svijetu želi ga početi koristiti čim izađe komercijalno na tržište.

Mario Drevenšek, suosnivač i izvršni direktor Beyond Seen Screen (BSS) nije želio otkriti koji je to proizvođač mobitela. No, na webu njegovog startupa pronašli smo da su im partneri među inima marketinške agencije Neuralab i Red Brick.

“Početne reakcije tržišta su odlične. Četiri domaće i dvije vanjske marketinške agencije su zainteresirane za pilot projekt, a jedan od najvećih proizvođača mobitela na svijetu zainteresiran je za suradnju”, kaže. Ovaj stručnjak za usluge digitalne televizije s desetljeće i pol iskustva kaže da su razvili pandan Shazama, ali za video. Britanski Shazam je najpopularnija aplikacija za prepoznavanje pjesama na svijetu. Ima više od pola milijarde korisnika, a u prosincu ju je kupio Apple. Navodno za 400 milijuna dolara.

 

500 milijuna

korisnika premašila je britanska aplikacija Shazam

Hrvatski Beyond Seen Screen funkcionira na sličan način. Uključi se kamera, fotografira video na televiziji, tabletu, mobitelu, panou u trgovačkom centru, doslovno bilo gdje i aplikacija na zaslonu mobitela prikaže s tim povezan sadržaj. Može to biti dodatan opis videa, stranica u web trgovini gdje se taj proizvod može odmah kupiti, stranica na kojoj se može prijaviti na newsletter, kupiti kartu za koncert ili igra koju možete kupiti i odigrati.

“Sve ovisi o mašti vlasnika autorskog prava na taj video, jer mi gledateljima koji koriste našu aplikaciju kao rezultat skeniranja vraćamo informacije koje su vezane za taj video sadržaj”, kaže Drevenšek.

Pojašnjava da je s Miroslavom Zarićem i Krešimirom Puljićem prije dvije godine krenuo promišljati kako televiziju napokon učiniti interaktivnim medijem. Navodi da im je sve postalo jasno kad su pročitali da 87% korisnika paralelno koristi dva ekrana, znači uz televizor koriste i mobitel, a da 23% takvih korisnika nakon što su vidjeli neki proizvod na televiziji, otišli su na internet i online ga kupili. “Naš sustav je prvi koji takvu kupnju maksimalno pojednostavljuje”, kaže Drevenšek.Dodaje da njihov sustav ne radi samo s klasičnom televizijom već i s formatima koje prate mladi poput Netflixa, YouTubea i Vimeoa. No, najveća će mu novost biti transparentna analitika temeljena na blockchainu.

Drevenšek kaže da krajem travnja kreću u privatnu prodaju tokena, u lipnju idu u pred-ICO, a u srpnju u ICO. Kaže da već bilježe veliki interes. U tim su im ušli stručnjaci iz Slovenije, SAD-a i Singapura te sad broje 15 članova.

“Naš je cilj napraviti ICO u Hrvatskoj, imati tvrtku u Hrvatskoj i sredstva od ICO-a dovesti u Hrvatsku. To je izravno strano ulaganje i ako je to moguće u Sloveniji mora biti moguće i u Hrvatskoj. Plan nam je do kraja godine lansirati uslugu te otvoriti urede u SAD-u, Londonu i Aziji”, zaključuje Drevenšek.

Komentari (3)
  • Jovan
    Jovan 10:46 7.5.2018.

    impresivno!

  • Maminka
    Maminka 23:37 20.4.2018.

    Dobrodošli na najbolju stranicu sex dating ==>> Sexydrom.com

  • trader
    trader 16:16 20.4.2018.

    Kod nas je u zadnjih 20 godina toliko pisano o uspjehu i velikim perspektivama da bismo trebali biti najmanje Švocarska. A kad ono ništa od svega toga, glavno da se malo piše Malo gole ženske malo veliki ‘uspjesi’ pa hajdemo klikati

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!