Samsung se prestaje boriti s konkurencijom i potpuno mijenja strategiju s mobitelima

Autor: Poslovni.hr , 10. rujan 2018. u 13:39
Foto: Martyn Landi/Press Association/PIXSELL

Takva drastična situacija traži drastičan odgovor.

Samsung je shvatio da nema smisla boriti se s konkurencijom isključivo flagship modelima kad su stigli rezultati prodaje u drugom kvartalu ove godine Galaxy S9 i S9+ pametnih telefona. Umjesto toga, uređaji srednjeg ranga imat će primat i u tom segmentu južnokorejski tehnološki gigant želi napraviti iskorak, što kineskim proizvođačima sigurno nije drago.

Kako piše ICTbusiness, iako nije navedeno koliko su S9 i S9+ modela prodali, zna se da je na godišnjoj razini mobilno poslovanje ostvarilo čak 30 posto manje prihoda nego prije godinu dana u isto vrijeme. Takva drastična situacija traži drastičan odgovor pa će tako Samsung okrenuti strategiju i umjesto da prvo postavlja najnoviju tehnologiju na flagship modele, činit će to prvo na uređajima srednjeg ranga.

Komentirajte prvi

New Report

Close