Proizvođači namjerno rade lošije proizvode kako bi korisnici nakon kvara kupili nove

Autor: Poslovni.hr , 02. listopad 2014. u 14:03
Ilustracija: Goran Stanzl / Pixsell

U elektronske uređaje često se softverski ubacuje greška ili se u proizvode namjerno ugrađuju dijelovi lošije kvalitete.

Europski potrošački centar istražio je fenomen brzog kvarenja tehnike, a rezultati su otkrili da je rok trajanja tehničkih uređaja sve kraći zato što proizvođači namjerno prave lošije proizvode koji su programirani da se brže kvare!

Kako piše Jutarnji list, u izvještaju Centra stoji da se mehanički proizvodi namještaju da rade onoliko sati koliko traje garantni rok, a u elektronske uređaje često se softverski ubacuje greška ili se u proizvode namjerno ugrađuju dijelovi lošije kvalitete.

To znači da je proizvod napravljen tako da, kada samo jedan njegov dio otkaže, cijeli uređaj prestaje funkcionirati, navodi se u izvještaju.

Trik je to, tvrde iz Europskog potrošačkog centra, kojim proizvođači sami stvaraju potražnju za uređajima: dok je pokvareni uređaj zastario, novi model već je u dućanima. 

>>Pročitajte cijeli članak u Jutarnjem listu

Komentirajte prvi

New Report

Close