Pregled mjeseca rujna na blogu Kako na web

Autor: Sponzorirani članak , 01. listopad 2014. u 12:47
Izvor fotografija: Fotolia/Kako na web

Donosimo pregled ključnih savjeta na blogu Kako na web.

Rujan smo započeli s temom remarketinga – jednim od najefikasnijih oblika oglašavanja kojeg voli svatko tko želi dobiti maksimalno za uloženi budžet. Spomenuli smo ga i prije pišući o prednostima AdWords oglašavanja, a ovaj put smo ga pobliže objasnili.

“Jedan od najefikasnijih oblika oglašavanja omogućuje vam da se fokusirate na potrošače koji su već pokazali interes za vaš proizvod.” – Antonija Bilić Arar.
 

Uz sve svakodnevne aktivnosti i intenzivne radne dane, poduzetnici često zaboravljaju na vrlo bitan faktor poslovanja – sigurnost. Područje primjene tehnologije u poslovanju je široko a time i sigurnost/nesigurnost korištenja istih. Zato smo se u sljedećem blog postu osvrnuli upravo na to – informacijsku sigurnost.

“Osnovno je prepoznati najčešće i naizgled najbanalnije moguće “gubitke” i kakve posljedice nose, te razmisliti o rješenjima koje možete odmah primijeniti kako biste ih spriječili/umanjili.” – Kako na web, skupina autora
 

“Skupljati informacije, testirati, prilagoditi pa opet skupljati informacije, testirati i optimizirati mantra je koju i mi ponavljamo, bilo da pričamo o oglašavanju na tražilicama ili komuniciranja i oglašavanja na društvenim mrežama. ” – Antonija Bilić Arar

Jedna od glavnih prednosti poslovanja na internetu jest činjenica da se sve može mjeriti. Upravo zato jer sve možete – i morate – mjeriti, za to vam treba dobar alat.

Google Analytics je upravo to – moćan (a besplatan) alat za praćenje i analizu prometa na web stranicama, pa ne čudi podatak da oko 75 posto od svih webova koji postoje koriste upravo Google Analytics.

U rujnu smo saznali što sve možete saznati od Google Analyticsa o svojim posjetiteljima te objasnili osnovne brojke koje svatko treba i može znati pročitati i razumjeti što znače kako bi povećali promet na svoje web stranice.

“Krenite u istraživanje Google Analyticsa i proučavanje podataka, sigurno se neko vrijeme nećete moći odvojiti od njih!” – Antonija Bilić Arar
 

Prodaja i odnos s klijentima je, između ostalog, određen kulturom poduzeća, organizacijom i komunikacijom. Uz pravi odabir softvera i prilagodbu poslovnih procesa novim alatima moguće je postati efikasnijim prodajnim poduzećem.

Jeste li već upoznali Office 365? Znate li koje sve poslovne situacije može unaprijediti?

“Rješenje koje vam omogućava manje troškove i veću produktivnost ako se primijeni na odgovarajući način.” – Kako na web, skupina autora

Doznaj više o Office 365!
 

U dobu moderne tehnologije kada je skoro svakome klijentu dostupan internet, komentiranje i recenziranje je postalo jednostavno da ga koristi velika većina. Za razliku od komentara koji se šire usmenom predajom/uživo, komentari zapisani online trajni su podsjetnik na nečije dobro ili loše iskustvo, odnosno na uspjeh ili neuspjeh vašeg poslovanja.

Bez obzira je li gostu uvijek u pravu ili ne, dobra komunikacija ključ je uspjeha. Utvrdili smo kako je održavati uspješnom i otkrili “cake” kako profesionalno upravljati s negativnim komentarima na internetu?

Pročitajte cijeli pregled mjeseca rujna na “Kako na web – pregled mjeseca rujna”. Sretno s učenjem jer ubrzo nastavljamo dalje!

Izvor fotografija: Fotolia/Kako na web

New Report

Close