Pokretanje web trgovine – zašto i kako?

Autor: Poslovni.hr , 14. srpanj 2015. u 09:05
Foto: BizIT

Otvoriti i voditi webshop je lakše no ikad, slijede li se određene zakonitosti.

U ranijem tekstu bilo je riječi o tome zašto je potencijal za rast online trgovina u Hrvatskoj jako velik. Međutim, baš kao i kod uobičajenih (uvjetno rečeno zastarjelih) kanala prodaje, i kod online izdanja postoji set nepisanih pravila, piše BizIT.

No, valja krenuti redom. Zašto bi itko razmišljao o otvaranju online trgovine? Bilo da je riječ o ponudi kakvog fizičkog proizvoda ili digitalnog materijala, fizičke trgovine su jednostavno ograničenije, a njihovo održavanje iziskuje mnogo značajnije troškove od razvoja ili korištenja gotovog online rješenja (uz pripadajuće skladište po potrebi). Na tom ušteđene resurse se stoga lako može prenamijeniti u druge segmente poslovanja. Kad je već riječ o samom poslovanju i održavanju, valja imati na umu kako internetske trgovine rade 24/7/365, čime su mnogo primamljivije korisnicima. Tome u prilog dovoljno govori i promet takvih trgovina u odnosu na fizičke.

Vlasnici internetskih trgovina imaju i niz drugih prednosti – u svakom trenutku je moguće vidjeti stvari poput prikaza aktivnosti/posjećenosti, popularnosti proizvoda, analizi kupaca i dr. što je pak moguće iskoristiti za dalje poboljšanje i oblikovanje ponude.

Preduvjeti za otvaranje internet trgovine

Za uspješno poslovanje valja ići tamo gdje su kupci – a trendovi su tu potpuno jasni. Internet. Međutim, online trgovina kao takva nije jedino trendovsko rješenje (infografika), već na popularnosti dobivaju i ‘hibridne’ okoline poput mogućnosti kupovine online i preuzimanja kupljenog paketa u fizičkoj trgovini.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Ako je lakše za otvoriti ne znači da je isplativije. Ako daš svima besplatno dućane bit će više prodavača nego kupaca

New Report

Close