Pobijedite svoj kvart uz pametan lokalni marketing

Autor: Poslovni.hr , 02. prosinac 2016. u 15:51
Foto: BizIT

S obzirom na usko područje djelovanja i održivost, ciljana publika uglavnom su susjedi – ljudi koji žive i rade u vam kvartu.

Lokalni marketing po definiciji se koncentrira na usko područje djelovanja, uglavnom neposredno oko same lokacije poslovanja. Statistike kažu kako 50% ljudi posjete traženi objekt najviše dan nakon što ga potraže putem mobilnog uređaja. Većina ih se uputi u potragu za radnim vremenom i adresom, dok skoro svi cijene implementaciju poveznice s uputama do odredišta.

Tko je ciljana publika

S obzirom na usko područje djelovanja i održivost, ciljana publika uglavnom su susjedi – ljudi koji žive i rade u vam kvartu. Vaša lokacija i dobra usluga trebali bi im dati razloga da postanu vašu vjerni klijenti, a potom i ambasadori. Ako ste se ikada zapitali kako neke poslovne radnje uspijevaju preživjeti godinama usprkos tome što se tehnološki i nisu previše razvile, odgovor leži upravo u toj odanosti. Danas ljudi češće mijenjaju mjesto prebivališta nego prije i stvari su se malo promijenile, no napravite li sve kako treba, vaši nekadašnji susjedi mogu dobre riječi o vama proširiti i po svom novom kvartu, a ujedno ostati vaše vjerne mušterije.

Kako piše BizIT, dok su se prije ljudi više družili po lokalnim parkovima, danas su to druženje prebacili u virtualni svijet, zato svakako ne zanemarite stranice poput Trip Advisora iliYelpa, gdje svi mogu ostaviti svoj komentar o vama. Neke stranice omogućuju i filtere poput dobi ili bračnog statusa, tako da posebnu pozornost obratite na svoju ciljanu publiku.

Misli globalno, djeluj lokalno

Blizina centralnog objekta prilikom promocije može igrati ključnu ulogu, pogotovo tijekom blagdana kada ljudi u zadnji trenutak uvijek zatrebaju nešto. Ukoliko ste vlasnik male lokalne pekarnice, angažirajte mlađe članove rodbine ili studente da obiđu kvart sa svježe ispečenim kolačićima i kroasanima kako bi ugrijali ljude koji recimo čekaju na stanici. Usput im mogu reći da dolaskom u vašu trgovinu na posebnoj akciji mogu pronaći mnogo svježih proizvoda, čak i kada se vrate s posla na koji trenutno odlaze. Radi li se o poslu koji se ne može tek tako prezentirati na cesti, poput recimo frizerskog salona, u obilazak pošaljite vaše modele koji u zamjenu za novu frizuru mogu podijeliti letke s popustima.

Imate li lokalni kafić, zašto ne biste jednu večer obradovali svoje susjede organizacijom igre s nagradama. Popularni kviz kojim mogu osvojiti bocu dobrog vina potaknut će dobru atmosferu i druženje, a dok su već tu, svi će zasigurno nešto i popiti. Svidi li vam se, možete organizirati i tematske večeri i turnire, a ubrzo ćete postati nezaobilazno odredište za sve kojima doma postane dosadno. 

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Komentari (1)
Pogledajte sve

U kojem filmu je ovaj autor. Covjece danas ce te gledati kao budalu ako im budes nesto besplatno nudio na cesti

New Report

Close