Pametni alati za učinkovitu suradnju

Autor: Poslovni.hr , 23. rujan 2016. u 15:43
Foto: BizIT

Kako raditi pametno? Pametan koncept rada ne olakšava samo poslovne procese, već bi trebao postati jedna od glavnih strategija u pripremi vaše kompanije za izazove digitalnog okruženja.

„Radim“ je izjava koja u današnjosti može imati više značenja. U svijetu rada, koji postaje sve fleksibilniji, navedena rečenica može značiti da se nalazite u uredu, kod kuće, u posjetu vašem kupcu, u kafiću ili pak na nekom javnom mjestu. 

Janusz Fugurski iz odjela za komunikaciju i suradnju u poslovnom marketingu za Europu pri Deutsche Telekomu objašnjava zbog čega posao više ne podrazumijeva određenu lokaciju, nego zapravo aktivnost koja se može odvijati gotovo bilo gdje uz pomoć odgovarajućih alata, piše BizIT.

Gospodine Figurski, što je zapravo pametno poslovanje?

JF: Cijeli svijet postaje pametan. Revolucionarni trendovi koji utječu na našu budućnost proizlaze iz današnjega kontinuiranog procesa digitalizacije. U našim je privatnim životima napredak tehnologije gotovo sveprisutan. Usporediti cijene u trgovinama ili upravljati sustavom grijanja na putu do kuće iznimno je jednostavno i zgodno preko pametnih telefona i tableta. Svakodnevni jednostavni uređaji sada postaju pametni zahvaljujući digitalnom povezivanju. Potpuno je razumljivo da ljudi stoga žele iskoristiti navedene mogućnosti i kada je riječ o njihovoj svakodnevnoj rutini u poslu. Digitalne tehnologije omogućuju pametnije radne uvjete, koji istodobno označuju poboljšanje i za poslodavce i za zaposlenike većom fleksibilnošću, učinkovitošću i zadovoljstvom u radnom okruženju.

Koji su ključni čimbenici pametnog poslovanja?

JF: Prema mom mišljenju, glavni su čimbenici pametnoga radnog okruženja promjena korporativne kulture (poveznica za pametno poslovanje 1. dio), fleksibilnost radnoga mjesta i pametni alati. Tradicionalni poslovi od 9 do 17 sati uskoro će postati prošlost. Ovisno o razini produktivnosti na kojoj se zaposlenici nalaze u pojedinom trenutku, njihove će raznovrsne potrebe biti zadovoljene s pomoću fleksibilnoga radnog vremena i lokacije poslovanja. Istina je da su zadaće zaposlenika ponekad usko povezane s fiksnom lokacijom, no sada bi zaposlenici trebali moći samostalno odlučiti gdje, kada i kako će ispunjavati zadatke. Odraditi posao na nekoj lokaciji, primjerice kod kupca, partnera ili dobavljača, od sada više neće predstavljati problem u poslovanju.

Cijeli intervju pročitajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close