Online PR-om do željene ciljane publike

Autor: Poslovni.hr , 05. svibanj 2014. u 12:54
Izvor slike: http://kakonaweb.tportal.hr/

Posebne taktike online odnosa s javnošću omogućuju vam da dođete do vaših javnosti koje provode svoje vrijeme na webu.

Piše: kakonaweb.tportal.hr

Autor: Zlata Rodin

Posebne taktike online odnosa s javnošću omogućuju vam da dođete do vaših javnosti koje provode svoje vrijeme na webu.

U mom prvom postu imali ste priliku naučiti kako pisati za web, a ovoga puta doznat ćete više o mogućnostima odnosa s javnošću (PR) na webu.

Umjesto kupovanja oglasnog prostora, taktike online PR-a vam omogućuju da dođete do korisnika samo uz nešto uloženog vlastitog vremena. Odaberite prikladne kanale za komunikaciju s vašim javnostima i ponudite im koristan sadržaj. Ovo su neki od početnih koraka koje možete napraviti:

Otvorite web press ured – Na vašoj web stranici odvojite prostor za PR materijale. Poslužit će novinarima koji žele pisati o vama ali i bilo kojem partneru koji, primjerice, želi koristiti vaš logo u prezentaciji. Neki od popularnih sadržaja su: priopćenja za medije, logo tvrtke u više dimenzija i vrsta dokumenata, izvještaji o korporativnoj društvenoj odgovornosti ili drugi relevantni izvještaji za vašu javnost, infografike procesa poslovanja i sl.

Optimizirajte sadržaj za tražilice (SEO) – Ako pišete sadržaj za web koristite ključne riječi koje vaši kupci pretražuju kako bi se vaše stranice prikazivale na u rezultatima tražilica. Ako šaljete priopćenje za medije također uključite poveznice na vašu web stranicu ili blog i koristite ključne riječi u tekstu.

Sudjelujte u forumima – Ovisno o vrsti poslovanja, možete sudjelovati u specijaliziranim forumima ili na klasičnom forumu gdje ćete pronaći razne podforume i teme i odabrati one u kojima se pronalazite. Predstavite se kao brand ili imenom i prezimenom, da budete uvjerljiv izvor. Pružite pomoć drugim korisnicima, odgovarajte na pitanja ili kritike o vašim proizvodima ili uslugama. Budite aktivan forumaš koji doprinosi forumskoj zajednici jer to forumaši cijene.

Blogajte – Vodite blog sa savjetima i poslovnim iskustvima (također pazite na ključne riječi) i ostvarite suradnju s drugim blogerima. Blogovi su često djelo individualaca koji mogu biti jaki zagovornici u određenom sektoru ili industriji pa njihovi čitatelji mogu postati vaši kupci. Preporuka zlata vrijedi! Osim toga, na tuđim blogovima možete biti i „gost bloger“ te umjesto vlasnika napisati post. Tražilice vole indeksirati blogove pa time jačate svoju online prisutnost.

Komunicirajte na društvenim mrežama – Iskoristite priliku za dvosmjernu komunikaciju s korisnicima vaših usluga. Ovisno o ciljanoj publici odaberite najbolju društvenu mrežu i kreirajte profil ili stranicu. No, pričajte s njima, nemojte samo prodavati. S fanovima i followerima dijelite druge korisne informacije iz industrije i komentirajte svakodnevne događaje. Pomozite korisnicima i po potrebi shareajte tuđe objave.

Kreirajte RSS feed i newsletter – Omogućite korisnicima da vas redovno prate. Ponudite im sadržaj na koji se mogu pretplatiti i pratiti putem svog emaila. Tako se oni ne moraju sjetiti da dođu k vama, već ih vi stalno podsjećate da postojite i da mogu koristiti vaše usluge.

U svim taktikama naglasak je na komunikaciji. Uvijek komunicirajte i budite proaktivni. Nikad ne čekajte da vas otkriju. Budite na webu. Budite dostupni svojoj javnosti i ona će vas pronaći.

Komentirajte prvi

New Report

Close