Nova tehnologija smanjuje potrošnju benzinaca i dizelaša za nevjerojatnih 30 posto? Evo i kako

Autor: Poslovni.hr , 16. prosinac 2018. u 09:30
Foto: Getty Images

Kompanija iz Empfingena trenutno je u potrazi za kupcima i partnerima kojih, pokažu li se njihove tvrdnje točnima, ne bi trebalo manjkati.

Motorima s unutarnjim izgaranjem, uvriježeno je mišljenje, odbrojani su dani. Mnoge kompanije ipak trude se ovu pogonsku tehnologiju održati što duže na životu, a njemački startup Micro Wave Ignition AG vjeruje kako ima rješenje koje bi benzincima i dizelašima moglo značajno produžiti vijek zadovoljavanja ekoloških standarda, piše tportal.

MWI-ova tehnologija navodno modernim benzincima i dizelašima smanjuje potrošnju za 30-ak posto, te emisiju ispušnih plinova za nevjerojatnih 80 posto.

Ključ je, kažu, u pulsnim mikrovalovima koji umjesto svjećica i grijača služe za paljenje smjese kod benzinaca, odnosno dizelaša.

Sniženje potrošnje gorive i emisije ispušnih plinova postiže se znatno nižom temperaturom izgaranja, tvrde u njemačkom startupu.

Da ovaj tehnološki napredak drži vodu, odnosno da ima dima gdje ima i vatre, dokazuje vlasnička struktura MWI-ja. Jedan od partnera u grupi investitora koji drže 20 posto MWI-jevog temeljnog kapitala je bivši prvi čovjek Porschea – Wendelin Wiedeking.

Kompanija iz Empfingena trenutno je u potrazi za kupcima i partnerima kojih, pokažu li se njihove tvrdnje točnima, ne bi trebalo manjkati.

Komentari (3)
Pogledajte sve

Ako se ne varam, a ne varam se, u termodinamici je netto koristan rad unutar klipa jednak razlici privedene i odvedene topline iz klipa za vrijeme procesa izgaranja. Sto je veca temperatura izgaranja veci je i efektivno tlak sto za konstantne uvjete odvodjenja topline daje veci netto rad. Znaci da bi teza o nizoj temperaturi kao boljoj trebala biti obicna glupost.
Osim toga, gorivo ima svoju ogrjevnu vrijednost, ono sto se kemijski uopce moze iz njega izvuci, i tu smo dosli skoro do granice.

Vožnja po nizbrdici.

jesu to neki BS valovi?

New Report

Close