Ove tri stvari morate znati o novoj Nokiji 3310

Autor: Poslovni.hr/Hina , 28. veljača 2017. u 09:10
Foto: Reuters

To je ujedno bio i najprodavaniji mobitel na svijetu: 126 milijuna primjeraka od izlaska na tržište u rujnu 2000. godine.

Modri mobitel Nokia 3310, za kojim su i danas mnogi nostalgični, nenadano se iz legende vratio na tržište te će se opet prodavati po cijeni od 49 eura, potvrđeno je u ponedjeljak u Barceloni na najvećem svjetskom sajmu mobilnih tehnologija.

Mobitel je djelomično redizajniran, ali i dalje ima smo osnovne funkcije i dobro poznatu igricu zmija. Vraća se u prodaju nakon što je dio potrošača ponovno s interesom počeo gledati telefone bez drugih ambicija osim one da budu dostupni u slučaju da ih netko hitno treba ili oni moraju nekoga nazvati.

Takvi mobiteli, za koje se činilo da su izgubili utrku s modernim 'pametnim' telefonima, i kojima je već bio priljepljen nadimak 'glupi' telefoni, očito su pronašli tržišnu nišu.

Oni bi se mogli koristiti kao dodatni mobitel, napose vikendom kada se mnogi umorni ljudi barem nakratko žele odmoriti od 'whatsappa' ili 'facebooka'.

Mobitel bez mogućnosti spajanja na internet omogućit će im da više vremena provode s bližnjima, da ne budu prekidani u svakodnevnim razgovorima ili odsutni kao što je danas često slučaj.

Veće zadovoljstvo društvenim životom, ali i veća efikasnost na poslu, neometanom stalnim gledanjem u ekran, mogli bi porasti ove godine kada se slavni model pojavi u trgovinama. "I kada se ljudi dobrovoljno odluče isključiti iz online svijeta", napominje proivozođač Nokia.

Nokia 3310 bila je ikona za čitavu jednu generaciju koja je prvi put uzela mobitel u ruke. To je ujedno bio i najprodavaniji mobitel na svijetu: 126 milijuna primjeraka od izlaska na tržište u rujnu 2000. godine.

Da klasični mobiteli imaju priliku za povratak pokazao je i BlackBerry koji se sa svojim novim modelom KeyOne uzdigao iz pepela.

Iz Nokije poručuju da znaju što rade izbacivanjem osuvremenjenog modela 3310, otpornog na udarce i s baterijom koja jednim punjenjem drži mobitel upaljenim mjesec dana.

Na isti segment potrošača cilja i The Light Phone (lagani telefon), projekt koji koji cilja na rješvanje problema preopterećnja obavijestima te se nudi kao lagani mobitel, minimalistički model, s osnovnim funkcijama uglavnom samo mogućnošću zvanja i primanja poziva.

Njegovi kreatori se nadaju kako će njihov proizvod biti "što je manje moguće korišten" čime će korisniku ostati više vremena za neometana druženja s bliskim osobama.

"Za razliku od Nokije, The Light Phone se nastoji poziconirati kao isključivo drugi mobitel", kažu njegovi kreatori.

Komentirajte prvi

New Report

Close