Naš prvi interni startup ide po investiciju u SAD-u

Autor: Bernard Ivezić , 05. veljača 2019. u 22:01
Alen Selimbegović, direktor tvrtke Paldesk, Foto: 
PD

Sedam IT uspio razviti softver i osvojiti tržište po modelu startupa.

Prvi hrvatski interni startup Pozzito, tek nešto više od dvije godine otkako je pokrenut, pokazao se kao dobar model razvoja novog softvera za Sedam IT, jednu od deset najvećih hrvatskih softverskih tvrtki po prihodima i čak petu u branši po profitabilnosti. Pozzito se sada zove Paldesk, dobio je prvi ured izvan Hrvatske, i to u SAD-u, u Hrvatskoj zapošljava 20 a u SAD tri zaposlenika te je u zadnjih godinu dana premašio tisuću korisnika, mahom iz SAD-a, ali oni polako dolaze i iz drugih dijelova svijeta.

Alen Selimbegović, voditelj internih startupa u Sedam IT-u i friški, novi direktor Paldeska kaže da su im planovi daleko ambiciozniji.

Chatbot rješenje

“Paldesk planira rast broja korisnika za nekoliko puta, nekoliko dodatnih proizvoda i to sve uz povećanje profitabilnosti”, kaže Selimbegović.

Dodaje da su do ove razine stasali vlastitim snagama, ali da će za daljnji rast trebati investiciju. “Zato se sada okrećemo i vanjskim investitorima poput VC fondova iz SAD-a”, kaže Selimbegović.

Paldesk, bivši Pozzito, je najnovija kreacija hrvatske softverske tvrtke koja je na domaćem tržištu lider u CRM aplikacijama. Sedam IT je, primjerice, još prije osam godina integrirao svoje CRM rješenje u telekom Iskon i tako ga pretvorio u jednu od prvih omnichannel kompanija u Hrvatskoj i prvi telekom kod nas koji je počeo poslovati na taj način. Danas je uvođenje takvih sistema jedan od prvih poteza u digitalnoj transformaciji poslovanja bilo koje tvrtke.

Sedam IT je sve to s Paldeskom preselio u cloud, dodao umjetnu inteligenciju, big data analitiku i integracije s najpoznatijim poslovnim cloud uslugama kao što su Slack, MailChimp, Facebook Messenger, Twitter, kao i integraciju s četiri najraširenije ‘content’ platforme: WordPressom, Magentom, Joomlom i Drupalom. Paldesk je tako nova omnichannel platforma koja sve to povezuje kroz chat.

“Naši su korisnici mahom male i srednje firme koje trebaju ‘lagane’ alate za interakciju s korisnicima”, kaže Selimbegović.

Virtualna čekaonica

Kako bi pokazao mogućnosti nove platforme, Paldesk je upravo stvorio virtualnu čekaonicu za Hrabri telefon u Hrvatskoj, gdje chatbot odgovara na pitanja djece. Selimbegović kaže da zapošljavaju dalje, jer na tržištu cloud aplikacija (SaaS) “mogu preživjeti samo firme koje kontinuirano i eksponencijalno rastu”. Podaci za 2018. još nisu dostupni, ali u prvoj godini primjene nove poslovne filozofije, znači internih startupa, Sedam IT je, prema Fini, zabilježio rast prihoda od 48 posto na 119,5 milijuna i rast neto dobiti od 39 posto na 15,6 milijuna kuna.

“Interni startup je jedan od popularnih modela pokretanja novog modela biznisa za tvrtku, a iz našeg iskustva, za srednje velike firme, daje dobar odnos između rizika i fleksibilnosti s jedne strane, i sigurnosti i kontinuiranosti poslovanja s druge strane”, zaključuje Selimbegović.

Komentirajte prvi

New Report

Close