Naš IoT igrač analizirat će e-punionice u Njemačkoj

Autor: Bernard Ivezić , 18. rujan 2017. u 22:01
Boran Lončarić, predsjednik Uprave GDi grupe/Žarko Bašić/PIXSELL

Potrebe za njihovim uslugama u Njemačkoj su velike, a od toga tržišta imaju i velika očekivanja, priznaju u zagrebačkoj tvrtki.

Hrvatski IoT igrač, zagrebačka GDI grupa, koja je ujedno jedan od tri najveća naša softverska izvoznika ušla je na tržište Njemačke te se priprema za ulazak na tržišta Novog Zelanda i Australije. Boran Lončarić, predsjednik Uprave GDi grupe kaže da su otvorili ured u Frankfurtu.

Povećali broj zaposlenih
"Već širimo taj ured, jer u Njemačkoj su potrebe za uslugama kakve nudimo velike. Imamo velika očekivanja od tog tržišta. Samo jedna vrlo zanimljiva nova kategorija je pronalaženje i analiza stanja na svim punionicama električnih automobila u Njemačkoj", kaže Lončarić. Dodaje da je GDi grupa unazad godinu dana narasla sa 150 na 180 zaposlenih. Lončarić kaže da zbog projekata znaju narasti u toku godine i na 300 zaposlenih.

 

Lončarić

Polovica prihoda dolazi nam iz industrije, a 40% su cjelovite usluge.

O rezultatima poslovanja kaže da su u okviru očekivanja. GDi je lani snažno ušao na tržišta Saudijske Arabije, gdje radi na mapiranju optičke mreže najvećeg tamošnjeg telekom operatera ITC-a, kao i u Latinsku Ameriku gdje na sličnim poslovima surađuje s Telefonicom. Tvrtka izvozi svoj softver i rješenja u Kuvajt, Ujedinjene Arapske Emirate te Ukrajinu. Usto, ima 13 tvrtki kćeri i podružnica u 11 europskih zemalja. U godišnjem izvješću na Fini navodi se da je lani GDi grupa zabilježila rast prihoda na svim tržištima izuzev Mađarske gdje je tvrtka zaključila niz velikih projekata godinu prije i lani započela novi prodajni ciklus. Godinu prije GDi grupa rasla je 20 posto na 110,6 milijuna kuna prihoda.

Vlastiti proizvodi
Lončarić kaže da im je cilj u idućem razdoblju povećati prihod od industrije. "GIS je tradicionalno bio proizvod namijenjen javnom sektoru, ali mi smo uspjeli postići da nam više od polovice prihoda dolazi od industrije i taj postotak želimo povećati na 60 do 70 posto u narednom razdoblju", kaže Lončarić. Navodi da je posebno zadovoljan što se povećava i udio prodaje vlastitog softvera i pružanja cjelovitih usluga. Primjer toga je posao izvoza softvera GDi Ensemble-a u Rumunjsku. "Te usluge već čine 40% prihoda, a rastu prema 60%", zaključuje Lončarić.

Komentirajte prvi

New Report

Close