Nakon digitalnih menija, stigli digitalni panoi

Autor: Bernard Ivezić , 18. studeni 2014. u 19:49
Andrija Frinčić, suosnivač i direktor Implementacije snova

Na panoima daShow se, recimo, potencijalnim gostima pred restoranima prikazuju slike jela i mame ih na ulazak.

Nakon što je prije godinu dana počela duž hrvatske obale papirnate jelovnike zamjenjivati interaktivnim jelovnicima na tabletima, zagrebački proizvođač softvera – tvrtka Implementacija snova predstavila je vlastito rješenje za digitalne oglasne panoe daShow.

Prvi naručitelj je poljoprivredna zadruga Toljanić iz Vrbnika, poznati proizvođači žlahtine. Andrija Frinčić, suosnivač i direktor Implementacije snova kaže da žele modernizirati turističku ponudu. Navodi da ih je četvero i da se prije nisu bavili turizmom već isključivo proizvodnjom softvera."Sve oko nas se promijenilo, a, primjerice, hrana u restoranu se i dalje naručuje kao prije sto godina", opisuje Frinčić što ih je potaknulo na akciju.Dodaje da je zadruga Toljanić njihov prvi klijent interaktivnih menija daShefa te prvi korisnik njihovih digitalnih oglasnih panoa daShowa. Pojašnjava da su oni idealni prvi korisnici, jer su puni ideja kako poboljšati ponudu. Nisu im, kaže, morali objašnjavati da s digitalnih menija gosti mogu jednostavnije i brže naručiti hranu.

Ni to da slika govori tisuću riječi pa su očekivanja gostiju i dobiveno usklađeniji kad se koriste digitalni meniji na tabletima nego kad gosti hranu naručuju s papirnatog menija gdje ih često očekuje iznenađenje."Oduševilo ih je što mogu isti meni prikazati na sedam jezika, uključujući ruski i mađarski, a sad radimo na tome da to isto prikažemo i na dijalektima pa će iduće sezone Zagorci u Vrbniku moći naručiti hranu na kajkavskom", kaže Frinčić.Za rješenje daShow navodi da je nadogradnja cijelog sustava daShef. Potencijalnim gostima se pred ulazak u ugostiteljski objekt na digitalnom panou, odnosno većem televizoru, na kojem se vrti sustav daShow prikazuju slike jela i drugi sadržaji kako bi ih se animiralo na ulazak.

Uz to ih se, dodaje Frinčić, informira o nagradnim igrama."Pokazuje im se da fotografiranjem jela i djeljenjem tih slika preko Facebooka, Twittera, Instagrama i Foursquera, te skupljanjem likeova mogu osvojiti nagrade", kaže Frinčić.Dodaje da ugostiteljima to donosi besplatnu reklamu te ih potiče da se dodatno moderniziraju. Tvrtka Implementacija snova počela je s radom prošle godine. U toj, prvoj godini napravila je promet od 330,7 tisuća kuna i neto dobit od 86,3 tisuća kuna. Frinčić kaže da mu je tim potekao iz Sagene. "Sagena je jaka u IT sigurnosti, a mi smo željeli raditi ovakve proizvode i dogovorili smo se da ćemo biti orijentirani na izvoz, manje restorane i kafiće dok će oni sa sličnim rješenjima ciljati na velike klijente i tako je počela ova uspješna suradnja", kaže Frinčić. Ove godine očekuje dvostruko veći prihod, a u idućoj iznad milijun kuna.

Komentirajte prvi

New Report

Close