Mobilnoj aplikaciji NSK svjetska marketinška bronca

Autor: Marija Crnjak , 19. ožujak 2018. u 22:00
Autorice S. Klarin Zadravec i D. Koljenik/ Marko Prpić/PIXSELL

‘Pozdrav iz Zagreba’ nastao je lani u suradnji s tvrtkom Plava tvornica i uz potporu TZ Grada Zagreba.

Mobilna aplikacija "Pozdrav iz Zagreba" Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu proglašena je jednom od najboljih svjetskih kampanja knjižnica na ovogodišnjem natječaju za IFLA-inu međunarodnu nagradu za marketing BibLibre za 2018. godinu.

Njihov proizvod našao se na trećem mjestu iza kampanje Youth Fine Amnesty Njujorške gradske knjižnice i kampanje Keeping Up with the Librarians Knjižnice grada Invercargall s Novog Zelanda. Međunarodnu nagradu BibLibre već 15 godina dodjeljuje međunarodno udruženje knjižničarskih društava IFLA sa sjedištem u Haagu, u suradnji s francuskom tvrtkom BibLibre.

Aplikacija Pozdrav iz Zagreba nastala je 2017. godine u suradnji NSK i tvrtke Plava tvornica i uz potporu Turističke zajednice grada Zagreba, a s ciljem promocije portala Digitalne zbirke NSK te popularizacije baštine koju NSK prikuplja i čuva već više od 400 godina. Aplikaciju su osmislile Sofija Klarin Zadravec i Dragana Koljenik iz NSK u Zagrebu.

"Bio je pravi izazov napraviti kampanju budući da je čitav budžet utrošen u izradu mobilne aplikacije, a sva druga komunikacija rezultat je entuzijazma članova tima" objašnjava Dragana Koljenik iz NSK dodajući da su aplikacija i nagrada dokaz kako baštinski sadržaji mogu poprimiti moderne oblike komunikacije uz korištenje novih tehnologija i zainteresirati nove generacije korisnika. Aplikacija omogućuje povijesnu šetnju Zagrebom i istraživanje deset najljepših lokacija uz pomoć starih razglednica Grafičke zbirke NSK.

Komentirajte prvi

New Report

Close