Mikro sadržaj za maksimalan učinak vaše online vidljivosti

Autor: Poslovni.hr , 02. prosinac 2016. u 15:38
Foto: BizIT

Kratke objave koje naizgled nemaju veze s direktnim načinom oglašavanja odlično su rješenje za kronični nedostatak vremena.

Dobro razrađena marketinška strategija uključuje i ciljane objave s jasnom porukom putem digitalnih kanala. No isključivo reklamni sadržaj i „teške“ teme ponekad mogu izazvati i neželjene učinke i „umoriti“ čitatelje. Istraživanja su pokazala da više od 50% korisnika u prosjeku provedu tek 10 sekundi na pojedinoj stranici, što znači da im pozornost morate zaokupiti odmah čim stignu. Redovito ažurirane kratke objave sa zanimljivim sadržajem pravi su alat za to.

Content marketing (sadržajni marketing) je dio strategije za izgradnju brenda i bolje generiranje leadova koji na kraju vode do povećanja prodaje. Micro content ili mikro sadržaj je dio sadržajnog marketinga. Radi se o konceptu sadržaja “zapakiranog” u malim količinama, koji momentalno privlači interes ciljane publike, a koji se može jednostavno plasirati na društvenim mrežama, piše BizIT.

Micro content: kako može pomoći vama i što dobivate s njim?

Kratki video, infografike, prezentacije, savjeti, ponude dana, interaktivni testovi i aplikacije odlični su mamac za sve s kratkom moći koncentracije. Odmah zapnu za oko i daju se dijeliti i „lajkati“ bez da ih se proglasi neželjenim spamom. Promovirate li neku veću ili dužu priču, mikro sadržaj u tom je slučaju neki isječak ili efektni podatak koji potiče na istraživanje. Ako je riječ o dugačkom video zapisu sjetite se samo trailera koji promoviraju filmove pomoću najupečatljivijih scena, koje potom poželite povezati u smislenu priču i – odete u kino. Ovaj kratki sadržaj trebao bi raditi upravo to – natjerati vašu (potencijalnu) ciljanu publiku da poželi više i da svoju želju podijeli i s drugima.

Iako neprestano generiranje sadržaja zvuči komplicirano, jednostavnim planiranjem možete uštedjeti i do 7 sati tjedno (jedan čitavi radni dan)!

Budite kompatibilni sami sa sobom

Izradom sadržaja koji se može pratiti preko više platformi istovremeno smanjujete mogućnost da vam gledatelja preotme neki tvit koji je ugledao na mobitelu. To su na primjer shvatili tvorci svjetski popularnih TV serija koji u trenutku prikazivanja nove epizode nude i mogućnost pregledavanja mikro sadržaja putem mobilnih uređaja. Tako tijekom gledanja serije nećete guglati što ima sutra u gradu ili gledati ručak vaših prijatelja na Instagramu, već bi vam za oko mogla zapeti dodatna informacija o liku iz serije, njegovoj odjeći ili skrivenoj poruci rezerviranoj samo za najveće obožavatelje. Tu su prednost uočili i oglašivači čije se reklame tada ne vrte samo na velikim, već i na svim ostalim ekranima povezanim u interaktivno iskustvo.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close