Marketinški čelnici Procter & Gamblea, Walmarta, Forda, Verizona i Coca-Cole, Unilevera, General Electrica i tridesetak ostalih kompanija poslali su zajedničko pismo Microsoftovom izvršnom direktoru Steveu Ballmeru, žaleći se na uvođenje funkcije DNT (do not track) koja bi se trebala pojaviti u Internet Exploreru 10.
Naime, novi Internet Explorer će po 'defaultu' dolaziti s DNT opcijom, koja sprečava oglašivače da targetiraju njegove korisnike, piše Business Insider. Inače, gore navedeni oglašivači troše godišnje 2,8 milijardi dolara preko Microsofta. Ovakav potez oglašivača rijedak je za industriju i mogao bi Microsoftu nanijeti veliku PR štetu. Tim više što se pismo pojavilo uoči Microsoftovog nastupa na konferenciji Advertising Week, gdje će softverski div predstaviti nove proizvode.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu