Microsoft na udaru oglašivača zbog novog Internet Explorera

Autor: Poslovni.hr , 03. listopad 2012. u 16:35
Steve Ballmer (EPA)

Novi Internet Explorer će po ‘defaultu’ dolaziti s DNT opcijom, koja sprečava oglašivače da targetiraju njegove korisnike.

Marketinški čelnici Procter & Gamblea, Walmarta, Forda, Verizona i Coca-Cole, Unilevera, General Electrica i tridesetak ostalih kompanija poslali su zajedničko pismo Microsoftovom izvršnom direktoru Steveu Ballmeru, žaleći se na uvođenje funkcije DNT (do not track) koja bi se trebala pojaviti u Internet Exploreru 10.

Naime, novi Internet Explorer će po 'defaultu' dolaziti s DNT opcijom, koja sprečava oglašivače da targetiraju njegove korisnike, piše Business Insider. Inače, gore navedeni oglašivači troše godišnje 2,8 milijardi dolara preko Microsofta. Ovakav potez oglašivača rijedak je za industriju i mogao bi Microsoftu nanijeti veliku PR štetu. Tim više što se pismo pojavilo uoči Microsoftovog nastupa na konferenciji Advertising Week, gdje će softverski div predstaviti nove proizvode. 

Komentirajte prvi

New Report

Close