LogIN od loyaltyja stvorio softversku platformu Hatch

Autor: Bernard Ivezić , 16. svibanj 2016. u 22:01
Riječani prepoznali priliku na svjetskom tržištu koje godišnje raste 23,2 posto i koje će do 2020. vrijediti 4 mlrd. dolara

Sustav će predstaviti u Hrvatskoj, a zatim ciljaju regiju, Češku…

Riječka tvrtka LogIN, prvi hrvatski proizvođač softvera koji je razvio vlastito ERP rješenje u cloudu Virgu, ima novog izvoznog aduta, stvorila je prvu hrvatsku otvorenu loyalty platformu nazvanu Hatch. Gorana Bardak, voditeljica Hatcha kaže da razgovaraju s 20 partnera iz trgovačke i turističke industrije, a Hatch će u Hrvatskoj lansirati u lipnju.

"Želja nam je da brzo nakon hrvatskog tržišta, Hatch predstavimo u Sloveniji, BiH i Srbiji. No, možda bude i iznenađenja, jer interes za Hatch već je pokazala jedna tvrtka iz Češke", kaže Bardak. Hatch je, pojašnjava, za razliku od Agrokorovog MultiplusCarda i drugih sličnih programa lojalnosti cijela platforma koja je otvorena svim obrtima i tvrtkama, koja naglasak stavlja na lojalnost određenom trgovcu i koja umrežavanjem na destinacijama stvara kanal za privlačenje novih kupaca.

Nešto slično predstavio je prije pet godina i Hrvatski telekom, mobilnu aplikaciju HotHot, ali više nije dostupna za preuzimanje. U međuvremenu je tržište loyalty platformi počelo značajno rasti. Agencija MarketsandMarkets procjenjuje da će do 2020. rasti 23,2 posto godišnje i dosegnuti vrijednost od četiri milijarde dolara od čega četvrtina vrijednosti otpada na europsko tržište.  "Razvili smo sustav gdje kupci skupljaju bodove, tzv. Eggove i s kojima ostvaruju popuste, a putem mobilne aplikacije Hatch mogu pratiti stanje bodova i dobivati posebne ponude naših partnera pri čemu za razliku od drugih programa mi najviše nagrađujemo loyalnost istom trgovcu", kaže Bardak.

Dodaje da trgovcima daju cjelovitu platformu koja uključuje CRM, loyalty program i sustav promocije kroz mobilnu aplikaciju. Navodi da iako njihov softver koristi 200 velikih tvrtki u Hrvatskoj i regiji, od Liburnia Riviera Hotela preko Plodina do bivšeg Mercatora u regiji, sada ciljaju na male i srednje korisnike. "Naglasak će biti na baš na manjima i da bi to postigli uložit ćemo pola milijuna kuna da bi nas prepoznali", zaključuje Bardak.

Komentirajte prvi

New Report

Close