Koliko nam brzo aplikacije – dosade?

Autor: IQ magazin , 03. rujan 2014. u 14:00
Thinkstock

Sve je više aplikacija, korisnici ih često koriste, no i brzo ih se zasite.

Piše: Tanja Ivančić

Tekst je izvorno objavljen u 12. broju magazina IQ

Sve je više aplikacija, korisnici ih često koriste, no i brzo ih se zasite ili, kako su to nazvali u analitičkoj kući Localytics, dožive “app burnout”, barem tako pokazuje posljednje mjerenje indeksa privrženosti. Indeks nastaje tako da se izračuna prosjek dviju vrsti korisnika, “naprednih korisnika” ili odnosno onih koji aplikacije posjete više od deset puta mjesečno te “vjernih korisnika” koji se na aplikaciju vrate tri mjeseca nakon prvog posjeta.

Zasićenost nastaje kada udio naprednih korisnika postane znatno veći od vjernih korisnika, što sugerira da su ljudi, iako su aplikaciju preuzeli, brzo dostigli njenu potpunu iskoristivost te je se zasitili i nisu se vratili nakon tri mjeseca. Napredni su korisnici uobičajeniji i njihov se broj povećava, što baš i nije sjajna stvar za developere. Kada se radi o tehnologiji i igricama, “app burnout” je i izraženiji.
 

IOS i Android platforme vrlo su slične kada se radi o naprednim korisnicima (32 posto), ali Appleova platforma privlači više vjernih korisnika (24 posto naspram 21 posto) te jača privrženost svojih korisnika na 28 posto u odnosu na Android koji ima 26 posto. Mediji i zabava, što uključuje glazbu i društvene medije, i dalje imaju najviši indeks privrženosti (22 posto), dok tehnologija ima najniži (16 posto).

U Localyticsu tvrde da se programeri jednostavno moraju upustiti u borbu za veću važnost aplikacija. To im može uspjeti ako prouče korisnička ponašanja jer do “burnouta” dolazi zbog loših, nedovoljno primamljivih i nekorisnih aplikacija. Moraju se posvetiti slabostima aplikacija ne bi li popravili ono što je doista bitno te samim tim ljubitelje aplikacija prikovali za svoj proizvod na dulji rok. Izvedba aplikacija na pravi intuitivan način svakako će pridonijeti duljem korištenju, smatraju u Localyticsu.

Komentirajte prvi

New Report

Close