Kako povećati produktivnost poduzeća, uspješno oglašavati, voditi poslovni blog i još puno toga

Autor: Poslovni.hr , 01. kolovoz 2014. u 14:55
Izvor: Kako na web

Mjesec srpanj je iza nas što znači da je vrijeme za ponavljanje naučenog. Utvrdimo gradivo!

Mjesec srpanj je iza nas što znači da je vrijeme za ponavljanje naučenog. Utvrdimo gradivo!

Svi znamo da je za uspješno poslovanje najbitnija dobra organizacija. Naučili smo kako započeti s Facebook marketingom, no, kako se dobro organizirati i uspješno upravljati vremenom? Rješenje je urednički kalendar:

U suvremenom poslovanju malih i srednjih poduzetnika, upravljanje vremenom često može značiti između poslovnog uspjeha i neuspjeha. – Kako na web

Nakon što smo saznali što je to urednički kalendar, vrijeme je bilo da vam pokažemo kako ga i primijeniti na društvene mreže:

Ako planirate ozbiljno koristiti društvene mreže u marketinške svrhe, brendiranje ili bilo što vezano uz promociju vašeg poslovanja, bez obzira na djelatnost kojom se bavite, najbolji način za praćenje svih aktivnosti je kreirati “urednički kalendar” koji će sadržavati upravo sve vezano uz vašu strategiju. – Marina Jurak

Sljedeća vrlo bitna stvar kod društvenih mreža su i fotografije. Zato smo, da bi vam olakšali, saželi dimenzije fotografija za svaku društvenu mrežu. Vizualno lice vašeg brenda je vrlo često prva stvar koju vaša publika vidi i kao takvo bi moglo biti i jedino što su zapamtili! – Jelena Anić.

Korak po korak, došli smo i do oglašavanja.

Oglašavanje. Zašto, gdje i na koji način – pitanja su koja se pojave pred svakim poduzetnikom. Zato smo za vas obradili temu: Kako odabrati medij za oglašavanje:

Korist oglašavanja mnogi zanemaruju u vremenu krize, što je potpuno krivo, jer bez obzira na ekonomsku situaciju potrošači moraju znati za vaš proizvod.Nives Bokor

Nakon što smo u prijašnjim člancima naučili osnovne pojmove potrebne za vođenje Facebook fan stranice i savladali osnove Facebook statistike, na red su ovaj mjesec došli i Facebook oglasi.

Putem sustava oglašavanja na Facebooku, tvrtke mogu pronaći, targetirati i poslati svoju poruku točno određenoj skupini ljudi. Tako Facebook oglasi pružaju razne mogućnosti za brendove i mala i srednja poduzeća – od privlačenja i povećanja fanova uz određenu Facebook fan stranicu ili web stranicu, do promoviranja određenih događanja i aplikacija. –  Jelena Anić

Otkrili smo vam još jedan način kako si olakšati poslovanje. Jeste li zapamtili?

S ovim rješenjem poduzeće može povećati produktivnost i smanjiti troškove!Kako na web

Savjeta kako što bolje optimizirati web za tražilice, odnosno kako dobro odraditi SEO ima puno, a ovaj mjesec naučili smo vas 5 SEO savjeta koji vrijede apsolutno uvijek.

Ulaganje u SEO svakako se isplati i, kao svako ulaganje u komunikaciju ili marketing, donijet će vam porast prodaje ako je dobro odrađeno.Antonija Bilić Arar

Prošli mjesec otkrili smo vam nekoliko korisnih komunikacijskih savjeta kako bi vaš izlazak u svijet društvenih mreža bio što lakši i uspješniji, a ovaj mjesec došlo je vrijeme da naučimo Kako napisati ali i optimizirati web objavu za medije.

Objava za medije jedno je od glavnih komunikacijskih alata u odnosima s javnošću. Njome informirate vašu javnost o novostima u poslovanju poput lansiranja novog proizvoda, održanom događanju i sl.Zlata Rodin

Ali i kako voditi poslovni blog!  – Poslovni blog jedan je od jeftinijih i jednostavnijih načina za promociju tvrtke i može biti izvrstan marketinško-komunikacijski alat.Zlata Rodin

Pokazali smo vam i kako besplatan pristup internetu obogaćuje ponudu ugostitelja i malih poduzetnika i direktno utječe na promociju cijele destinacije.

Navika komuniciranja internetom nešto je čega se suvremeni čovjek ne želi odreći bez obzira gdje se nalazio, čak ni u vrijeme godišnjih odmora i opuštanja. Bez obzira kojim aktivnostima se bavimo na svom odmoru, mnogi od nas zasigurno imaju razloga i želje za online povezivanje.Kako na web

Na kraju, još jednom smo vam dokazali da se sav taj trud zaista isplati!

Ovih 6 primjera potvrđuje kako različite djelatnosti na brz, vremenski efikasan i ekonomičan način mogu ostvariti prodajni rezultat uz jedan online medij i vlastitu web stranicu.Kako na web

“Mislimo da je trgovina na internetu iznimno važna te je isticanje proizvoda na ovaj način za nas najvažnija marketinška aktivnost. Mi smo koristili Google AdWords i prije, ali smo se odlučili za paket Hrvatskog Telekoma jer je nudio upravo ono što smo trebali – kompletnu uslugu i profesionalan pristup.”Goran Špirić – Vernon trgovina

Učite i educirajte se jer “Znanje je moć” – pratite nas i dalje i uvjerite se!

Komentirajte prvi

New Report

Close