Kako izraditi web stranicu malog poslovnog subjekta

Autor: Sponzorirani članak , 24. studeni 2014. u 14:57
Slika je preuzeta s portala Kako na web

U svijetu konstantne online prisutnosti i povezanosti, izolirani dućan na top lokaciji u glavnoj ulici u gradu više nije jednostavno dovoljan za prepoznatljivost pojedinog branda.

Autor: Marko Sršan/Kako na web

U svijetu konstantne online prisutnosti i povezanosti, izolirani dućan na top lokaciji u glavnoj ulici u gradu više nije jednostavno dovoljan za prepoznatljivost pojedinog branda. Kreiranje web stranice koja će jasno i prezicno prezentirati Vašu ponudu proizvoda/usluga te ih na taj način približiti potencijalnim kupcima predstavlja jedan od prvih koraka.

Nakon što ste upoznali osnovne elemente web stranice (dio 1 i dio 2) te naučili kako postaviti online marketinške kanale svojeg malog poslovnog subjekta, došlo je vrijeme da se ta konkretna web stranica i kreira. Iako postoje brojni načini kako izraditi web stranicu, i besplatni i jeftini i skupi, neki od njih će biti pojašnjeni u nastavku.

Prije nastavka, potrebno je naglasiti kako je glavna pretpostavka da se radi o malom poslovnom subjektu koji nije primarno orijentiran na tehnologiju, odnosno koji za razvoj i kreiranje web stranice mora ili angažirati vanjskog izvođača ili mora sam odraditi posao.
 

Neki od najpopularnijih načina za kreiranje web stranice su putem već kreiranog predloška (eng. template), na način popularno zvan Što vidiš to i dobiješ (eng. what you see is what you get) te angažiranje vanjskog studija koji će profesionalno izraditi web stranicu.

Kreiranje web stranice putem predloška

Izrazito jednostavno, a funkcionira na način da postoje web stranice koje imaju prezentirane dostupne predloške. Korisnik tada odabere pojedini predložak koji odgovara njegovim željama i ideji o izgledu web stranice te sadržaju kojeg ona mora prezentirati.
 

Predlošci se dijele na one besplatne i one čije se korištenje naplaćuje. Osim popularnih servisa za upravljanje sadržajem poput WordPressa i Joomle, a koji također imaju predloške, Wix je najpopularnije rješenje. Ono omogućava korisniku da odabere jednu od kategorija u koju njegova potencijalna web stranica spada te da odabere jedan od predložaka. Nakon toga, jednostavnim dodavanjem (eng. drag and drop) novih elemenata na stranicu, korisnik može personalizirati i urediti web stranicu prema svojim željama i potrebama. Osim Wixa, postoje i druge opcije koje su obično usko vezane za hosting tvrtke (primjerice, GoDaddy).
 

Što vidiš to i dobiješ

Pored predložaka, drugi način za kreiranje web stranica je Što vidiš to i dobiješ način (eng. what you see is what you get). Takav način kreiranja web stranica je izrazito jednostavan – vizualnim dodavanjem elemenata korisnik kreira stranicu. Osim što je jednostavno, korisniku nije potrebno znanje nikakvog programskog jezika da bi kreirao web stranicu jer jednostavnim drag and dropom može sve posložiti.
 

Profesionalna izrada

Pored predloška, te “što vidiš to dobiješ” načina kreiranja web stranice, korisnik može angažirati i vanjsku web agenciju koja će web stranicu kreirati na profesionalan način.
Prednost takve izrade je u tome da će stranica izgledati profesionalno, bit će testirana i izrađena za sve moguće platforme te će je biti moguće prilagoditi i urediti na specifičan način. Nažalost, za razliku od predloška, profesionalna izrada predstavlja veliki trošak za korisnika.

Razvoj web stranice ovisi o mnogo faktora

Ono ponajviše ovisi o budžetu kojeg korisnik može izdvojiti za razvoj web stranice, a potom i o znanju te sposobnostima samog korisnika. U mnogo slučaja, korisnik se sam hvata u koštac s predlošcima te razvija web stranicu na svoju ruku. Iako profesionalna izrada stranice predstavlja odlično rješenje, nerijetko predstavlja i nepremostivi trošak te se korisnik snađe s besplatnim, ne lošim, ali opet ne ni savršenim rješenjem koje je dovoljno dobro za trenutne njegove potrebe prezentacije proizvoda/usluga.

New Report

Close