IT rješenjima smanjujemo dosadne rutinske poslove klijenta

Tvrtka IDE3 ima 14 stalnih zaposlenika, a osim softverske i sistemske podrške klijentima održavaju i edukacije te od starih komponenti slažu nova računala/Luka Stanzl/PIXSELL Tvrtka IDE3 ima 14 stalnih zaposlenika, a osim softverske i sistemske podrške klijentima održavaju i edukacije te od starih komponenti slažu nova računala/Luka Stanzl/PIXSELL

IDE3 svojim softverom digitalizira poslovanje tvrtkama, ali provodi i edukacije kojima im omogućava da steknu operativno znanje bitno za poslovanje.

Tvrtka IDE3 koja pruža softversku podršku i sistemske integracije obilježava deset godina poslovanja. U pitanju je tvrtka koja ima 14 zaposlenika, nekoliko vježbenika i dva stalna partnera tima. "Vjerujem da svaki početak u informatičkoj branši započinje sa šačicom entuzijasta s velikim snovima, pa tako i naša priča. Danas uz softversku podršku pružamo i sistemske integracije koje su nam prvih godina bile glavna djelatnost. Radimo po principu ˝tvom problemu pristupam kao da je moj vlastiti˝.

Klijenti dobro znaju što im treba, ali u moru dostupnih rješenja i tehnologija ne znaju prepoznati koje je idealno upravo za njihovo poslovanje. I zato smo mi tu. Takav nam pristup ponekad predstavlja izazov, gledajući trenutačni broj od više od 200 klijenata, ali od samog početka to su naši osnovni postulati.

Mi digitaliziramo poslovanje klijenata nudeći rješenja za upravljanje odnosima s klijentima, upravljanje vlastitim poslovanje, ljudskim resursima i slično. Nije naglasak samo na ubrzavanju procesa nego već i na minimiziranju onih 'dosadnih rutinskih' poslova koje zahvaćaju baš svaki sektor. Nastojimo u svemu tome dati više od aplikacije, više od web stranice ˝, objašnjava Ivan Hendija, direktor IDE3.

Plan i širenje izvan Hrvatske
Na mjesečnoj bazi rješavaju 500-ak zahtjeva i danas je iza njih više od 32.000 zahtjeva. Godišnje imaju sedam projekata digitalnih rješenja i aplikacija godišnje za upravljanje poslovanjem tvrtke.

"Počelo je laganim tempom sa svega 2 zaposlena, a u zadnjih pet godina pridružilo nam se ostalih 12 s tendencijom rasta. Povećanje broja zaposlenih vezano je za povećanje obima posla, povećanje prometa koji nam se od 2012. više nego poduplao. Taj je rast konstantan, tako da ove godine očekujemo nastavak. Riječ je o zdravom rastu jer nemamo oscilacije i sve ove godine taj je rast u kontinuitetu", pohvalio se Hendija. Uz softversku i sistemsku podršku, tvrtka ima i centar za edukacije te mjesečno održi 10-15 edukacija i ima do 120 polaznika.

 

120 polaznika

mjesečno na edukacijama za male grupe koje održavaju u EDU3 centru

Hendija objašnjava kako je EDU3 centar točnije. edukacije su njihov zadnji komercijalni projekt. ˝Implementacijom novih rješenja klijentima shvatili smo da oni traže kratke edukacije najvažnijih modula/funkcionalnosti. Kasnijom analizom tržišta zaključili smo da je koncept edukacija koje se trenutačno nude na hrvatskom tržištu odličan za razvijanje dubokog i detaljnog znanja o pojedinim tehnologijama na višednevnim edukacijama, no nedostaju kratki programi u malim grupama koji na fokusiran način pružaju operativno znanje, prilagođeni ljudima u današnjem poslovnom svijetu˝, kaže Hendija i napominje kako je velika potražnja za GDRP edukacijama, Office edukacijama i digitalnim marketingom. Ističe kako je u planu proširenje trenutnih programa na e-learning. ˝Uz to i dalje razvijamo nova softverska rješenja kojima želimo proširiti poslovanje i izvan Hrvatske˝, otkriva Hendija.

Projekt 'Kompići'
Već godinu dana provode i projekt Kompići unutar kojeg od starih, ali iskoristivih komponenata slažu nova računala. Hendija objašnjava kako je ta priča krenula kada su na zahtjev klijenata posredovali u nekoliko postupaka zbrinjavanja IT opreme shvatili da je mnoga od te opreme iskoristiva. 

"Iskoristili smo znanje u prepoznavanju i restauriranju te iskoristive opreme te smo prva računala sklopljena od nje poklonili obližnjem vrtiću. To su prvi koraci Kompića prije no što smo i krenuli u konkretnije osmišljavanje projekta. Danas, godinu dana kasnije imamo nekoliko uspješno isporučenih donacija obnovljene opreme naših klijenata s nezanemarivim vlastitim ulaganjima u dio hardvera te 50 računala koja su umjesto da završe na otpadu pronašla nove vlasnike kojima će služiti još godinama. Mislimo zeleno i u isto vrijeme činimo dobro djelo", poručuje Hendija.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!