InfoCumulus dobio ulaz u McDonald’s

Autor: Bernard Ivezić , 16. siječanj 2015. u 09:51
Sven Marušić: U strateško partnerstvo treba ući upravo u vrijeme kad biznis snažno raste/Žarko Bašić/PIXSELL

Tvrtka bivšeg direktora IT-a Hrvatskog telekoma Svena Marušića dobila je pristup McDonald’su za Veliku Britaniju, Europu, SAD i Daleki istok, kao i Rolls Royce Marineu.

Tvrtka bivšeg direktora IT-a Hrvatskog telekoma Svena Marušića dobila je pristup McDonald'su za Veliku Britaniju, Europu, SAD i Daleki istok, kao i Rolls Royce Marineu.

To su, naime, samo neki od velikih svjetskih klijenata zagrebačke informatičke tvrtke Span, jedne od 15 najvećih IT tvrtki u Hrvatskoj i jednog od deset najvećih domaćih IT po broju zaposlenih. Span je u četvrtak objavio da preuzima 60 posto udjela u Marušićevoj tvrtki InfoCumulus. Nikola Dujmović, predsjednik Uprave Spana, kaže kako je plan u iduće dvije godine u cijelosti isplatiti Marušića. "Iznimno ga cijenim i dogovor je da ostane direktor te nastavi razvoj InfoCumulusa, koji će ostati zasebna tvrtka i zaseban brend u okviru Spana te ćemo sukladno tome odrediti vrijednost preuzimanja", kaže Dujmović.

Dodaje da se InfoCumulus pokazao na globalnom tržištu kao centar znanja za CRM i korporativne društvene mreže. Navodi da Spanu taj segment nedostaje i da tu vidi prostora za zajednički uspjeh. Sven Marušić ističe kako je u pet godina razvoja vlastite tvrtke biznis doveo do prijelomne točke. "Kako bih zadržao postojeći rast prihoda, treba mi snažna prodaja koju u InfoCumulusu takoreći radim sam. Usto, treba mi snažan strateški partner jer moram početi hvatati projekte iznad 200 tisuća kuna i tu dolazim na radar svih većih domaćih i međunarodnih igrača, kakav je i Span", objašnjava Marušić. Ističe kako je uvjeren kako je posrijedi dobar potez, jer u strateško partnerstvo, kaže, treba ući upravo u vrijeme, kad biznis snažno raste.

InfoCumulus uspješno surađuje s Hrvatskim telekom i Telekomom Srbije, a dva najveća posla lani bila su mu uvođenje CRM-a u Azerfon i Backcell iz Azerbajdžana. Marušić navodi kako je InfoCumulus u prošloj godini  narastao na 15 zaposlenih, prihod mu se udvostručio na šest milijuna kuna, a izvoz popeo na 60 posto prihoda. Nikola Dujmović kaže da je konsolidirani prihod Spana, i to bez InfoCumulusa, u 2014.  godini dosegnuo 180 milijuna kuna i više od 20 milijuna kuna neto dobiti, a 47 posto prihoda dolazi od izvoza. Grupa ima blizu 200 zaposlenih. "Rastemo 35 posto godišnje i posebno sam zadovoljan rastom izvoza, gdje vidim najviše prilika za Span, ali i za InfoCumulus", zaključuje Nikola Dujmović.  

Komentirajte prvi

New Report

Close