Infobipu prva referenca Hrvatski telekom

Autor: Bernard Ivezić , 07. ožujak 2016. u 22:01
Tržište A2P SMS-a rast će barem do 2023. godine/PIXSELL

Novi koncept suradnje na A2P SMS-u prvo smo napravili u T-Mobileu, kaže Silvio Kutić, suosnivač Infobipa.

Infobip, najveća hrvatska IT kompanija i po broju zaposlenih i po broju korisnika objavila je da njegovo rješenje A2P SMS zvano mGate, koje je lani imalo 3,2 milijarde krajnjih korisnika, koristi Hrvatski telekom. Silvio Kutić, suosnivač i direktor Infobipa ističe da im je upravo HT, odnosno T-Mobile Hrvatska prvi korisnik mGate rješenja na svijetu.

Suradnja je navodno započela prije više od dvije godine. "Upravo je T-Mobile u Hrvatskoj bio prvi operater sa kojim smo napravili taj novi koncept, a koji je danas komercijaliziran prema drugim velikim svjestkim operaterima i poznat u industriji kao BaaS", kaže Kutić. Ističe da je to još značajnije, jer je Infobip prvi na svijetu predstavio model suradnje Business as Service (BaaS) u segmentu A2P SMS-a pa to također znači i da je hrvatski T-Mobile po tome bio prvi operater na svijetu koji je uvidio korist od A2P SMS-a.

 

3,3milijarde

ljudi lani koristilo rješenje po modelu koji su Infobip i HT primijenili prvi na svijetu

"Globalno su operateri u području SMS -a usmjereni na P2P dio svojih korisnika i godinama nisu pratili razvoj A2P industrije koja je nabujala i koja nastavlja rasti i ovih godina s procjenom da taj rast neće posustati barem do 2023.", kaže Kutić. Navodi da su glavni segmenti u kojima se koristi A2P SMS tehnologija danas slučajevi kada veliki internetski biznisi provode dvostruku autentifikaciju preko SMS-a. Primjerice, danas se na taj način ulazi u Gmail, Outlook, ali i prijavljuje na WhatsApp i Viber.

Osim toga, Kutić dodaje da se slične potrebe postoje u trgovini, logistici , a koriste ih i proizvođači softvera za pristup svojim API-jima. Infobip navodi da se u HT-u pak ova tehnologija koristi za ponudu SMS usluga bankama i turističkim tvrtkama.  Banke primjerice korištenjem te tehnologije mogu slati svojim klijentima SMS poruke s podacima o stanju na računu, informacija o dopuštenom minusu ili linkove s kojih se mogu skinuti m-tokeni ili aplikacije za mobilno bankarstvo. Turističke tvrtke mogu pak slati SMS poruke s potvrdom bookinga. "BaaS je partnerstvo na tehnološkoj strani gdje operateri instantno postaju ključan dio  messaging ecosystema", zaključuje Kutić.

Komentirajte prvi

New Report

Close