InfoBip Uberu isporučio RCS, nasljednika SMS-a

Autor: Bernard Ivezić , 27. veljača 2018. u 22:01
Uber je prvi poslovni korisnik RCS-a na Vodafoneu, operateru preko kojeg je 1992. poslan prvi SMS/Sanjin Strukić/PIXSELL

S tzv. Rich Communications Servicesom biznisi mogu do korisnika doprijeti kroz unaprijed pripremljen sustav za napredno slanje poruka.

Britanski Vodafone, operater preko kojeg je 1992. godine poslan prvi SMS, u Barceloni je na World Mobile Congressu, najvećem svjetskom skupu mobilne industrije, objavio da je odabrao hrvatski InfoBip za tehnološku platformu preko koje će nuditi nasljednika SMS-a, takozvani Rich Communications Services. 

Njihov je prvi poslovni korisnik Uber, najbrže rastuća američka kompanija dosad, a koja se tržišno probila upravo zahvaljujući jednostavnošću svoje mobilne aplikacija za naručivanje taksi prijevoza. Silvio Kutić, suosnivač i direktor InfoBipa kaže da im je cilj osigurati tvrtkama da njihove poruke ostanu relevantne, atraktivne i iznimno angažirane. "S napretkom RCS-a biznisi do korisnika mogu doći kroz unaprijed pripremljen i fleksibilan InfoBipov API za napredno slanje poruka.

Takva komunikacija je brendirana, interakcija je instantna, a vizualna prepoznatljivost omogućuje korisniku da donosi odluke i odluku o kupnji na optimalan način", kaže Kutić. RCS je tehnologija koju već više od desetljeća operateri žele uvesti u svoju ponudu kako bi istisnuli igrače kao što su Skype, Viber, WhatsApp i Facebook Messenger. Međutim, sve do sada to im nije polazilo za rukom.  RCS je zapravo SMS na steroidima.

 

Kutić

Cilj nam je osigurati tvrtkama da im poruke ostanu relevantne, atraktivne i angažirane.

On pretvara sustava slanja poruka u sve ono što se danas može raditi na Gmailu i Facebook Messengeru. Unutar njega mogu se slati velike fotografije, veliki filmovi, datoteke, mape, linkovi na skidanje aplikacija, bankovna izvješća, potvrde bookinga, potvrde kupnje avionskih karata s kodom za boarding, čak i kartice koje informiraju o Uberovoj vožnji, a za što se dosad trebala koristiti istoimena aplikacija. Rahul Vijay, voditelj globalnih strateških partnerstava u Uberu kaže da im je ovo novi izazov.

"Vizualni i trenutačan utjecaj koji pruža korištenje RCS-a, poput primjera gdje vozač video pozivom potvrđuje vožnju ili kroz atraktivnu prezentaciju ručka koji će se dostaviti, omogućuju Uberu da istraži nove mogućnosti mobilnih iskustava, i to diljem svijeta, te da ih podigne na još višu razinu", zaključuje Vijay.

Komentirajte prvi

New Report

Close