Huawei u 2015. godini rastao 15%

Autor: Bernard Ivezić , 29. veljača 2016. u 22:00
Najveći posao Huaweija u RH lani bila je modernizacija 3G mreže Tele2/Goran Stanzl/PIXSELL

Huawei će se usmjeriti na vrhunske sportske performanse i modu kao ključne adute u daljnjem rastu.

Porast prodaje pametnih mobitela i veliki poslovi za telekom operatere podigli su lani u Hrvatskoj prihod kineskog Huaweija za 15 posto na 98 milijuna kuna, doznaje Poslovni dnevnik. Godinu prije tvrtka Huawei Technologies u Hrvatskoj je imala prihod od 85,2 milijuna kuna uz rast od 75,5 posto.

Xu Qiang, direktor Huaweija za Hrvatsku kaže da je dobro da su imali rast, ali ističe da želi da brzina rasta bude veća. "Svjesni smo stanja na terenu, ali na drugim tržištima u srednjoj i istočnoj Europi imali smo veći rast, u Poljskoj primjerice on je bio iznad 100 posto, tako da smatram da u Hrvatskoj možemo postići više", kaže Qiang. Dodaje da će se Huawei usmjeriti na vrhunske sportske performanse i modu kao ključne adute u daljnjem rastu. Pojašnjava da je kompanija pokazala da ima inovacije, ali da ih na tržištu treba povezati sa realnom potražnjom.

"U Hrvatskoj kupci traže vrhunske sportske rezultate, a mi imamo tehnologiju koja im u tome može pomoći, i traže vrhunsku modu na čemu kroz partnerstva s modnom industrijom Huawei na drugim tržištima već aktivno radi", kaže Qiang. Pojedinačno najveći posao Huaweija u Hrvatskoj lani bila je modernizacija 3G mreže Tele2 i izgradnja operaterove 4G mreže. Usto tvrtka je aktivno surađivala s mobilnim operaterima na prodaji mobitela, ali i po prvi put ušla u prodaju mobitela na takozvanom slobodnom tržištu. "Plan je jačati partnerstva sa Agramservisom i Dimotelom u prodaji naših uređaja na slobodom tržištu i širiti ponudu", zaključuje Qiang.

Komentirajte prvi

New Report

Close