HT nove proizvode tražit će u big dati

Autor: Bernard Ivezić , 12. siječanj 2020. u 22:00
Mogućnosti od oglašavanja do trgovine/ DAVOR PUKLAVEC/PIXSELL

Kompanija od 2014. traži priliku u naprednoj analitici, sad je u to gura i DT.

Iako je Hrvatski telekom još prije pet godina krenuo u razvoj big data proizvoda, od ove godine planira na njih staviti jači naglasak.

U sklopu toga HT će raditi na razvoju big data platforme koja bi trebala postati predložak za ostale članice grupe DT. Deutsche telekom u ponudi već ima pet big data proizvoda od mobilnog oglašavanja, gdje kombinira podatke o kretanju korisnika s potrebama oglašivača preko sustava Motionlogic, koji analizira kretanja da bi pomogao optimizirati promet, turističke aktivnosti i trgovinu, pa sve do pametne flote, gdje se kroz taj sustav može pratiti sve do održavanja vozila.

HT je 2014. sa zagrebačkom tvrtkom Poslovna inteligencija započeo big data EU projekt Ferari, a iste godine je u suradnji s tvrtkom TVbeat počeo raditi prvi IPTV big data u Europi. U međuvremenu je HT-ova tvrtka kći Combis razvila big data platformu Husky, koju operater koristi pri planiranju mreže, ali i pomoću koje je kreirana mapa kretanja izbjeglica po Hrvatskoj.

Debanjan Banerjee, voditelj transformacijskih inicijativa u području big data, optike, korisničkog iskustva i voditelj razvoja novih proizvoda u HT-u kaže da telekomi u odnosu na druge kompanije troše više na kapitalne investicije, a iako su telekomi rijetko omiljeni kod korisnika, oni imaju mnogo korisnika i mnogo podataka i upravo to otvara nove prilike. "Prilika nam je i ta što druge usluge, poput mobilnog bankarstva, ljudi koriste najviše nekoliko puta tjedno, a naše usluge svaki dan i svaki sat", zaključuje Banerjee.

Komentirajte prvi

New Report

Close