Hrvatski telekom ušao u utrku s Appleom i Googleom

Autor: Bernard Ivezić , 05. svibanj 2015. u 22:00
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL

Iz HT-a ističu da oni podatke korisnika skladište u Hrvatskoj, a ne kao konkurencija u SAD-u.

Potaknut cjenovnim ratom Vipneta i Tele2 za poslovne korisnike, Hrvatski telekom (HT) u svoju je ponudu uvrstio usluge kakve su donedavno u pravilu nudile tvrtke poput Applea, Googlea i Dropboxa. Tarife više ne čine samo pozivi i GB prometa već i niz dodatnih mobilnih aplikacija, odnosno usluga.

Tako HT u novoj ponudi, koju je predstavio u utorak u Zagrebu, poslovnim korisnicima u svim tarifama nudi besplatnu antivirusnu zaštitu, udaljeno brisanje i zaključavanje mobilnog uređaja, pohrana svih kontakata, popisa poziva, fotografija i dokumenata.  K tome, osim u privatnom VPN-u za pozive, korisnici sada mogu preko HT-a djeliti i sve svoje uredske dokumente slično kako to rade Dropbox, Apple, Google i Microsoft.

Po mjeri malih tvrtki 
Agron Kadiu, direktor odjela za ponudu malim i srednjim tvrtkama, kaže da je ideja bila da se poslovnim korisnicima omogući bezbrižno poslovanje, čak i ako izgube mobilni uređaj ili im ga netko ukrade. Posebno je pak zanimljiv razlog zbog kojeg HT ide s takvom ponudom, gdje se natječe i s velikim američkim IT kompanijama.

"HT-ov korisnik ne mora se brinuti gdje su mu podaci s mobilnog uređaja pohranjeni jer ih mi čuvamo u Hrvatskoj na svojim serverima i po tome se naša usluga razlikuje od internetske i ine konkurencije koja podatke korisnika skladišti u SAD-u ili tko zna gdje drugdje", naglašava Kadiu. Dodaje i da su njihove nove usluge dostupne na svim pametnim mobitelima, odnosno vrijede za sve poslovne korisnike neovisnoo tome koriste li iPhone ili neki Google Andorid mobitel.  "To smo postigli kombinacijom mobilne aplikacije Lockout i naše usluge Cloud Storage, a nudimo do 1TB prostora za skladištenje podataka", kaže Kadiu. HT je prvi put posvetio značajniju pozornost i hrvatskim izvoznicima. 
 

Pogodnosti za izvoznike 
Najprije će od toga profitirati veći poslovni korisnici. U dvije najveće poslovne tarife HT je uračunao sto, odnosno tisuću minuta besplatnih razgovora prema drugim EU državama. Također je uveo dva, odnosno pet dana mjesečno tijekom kojih u roamingu u EU nudi neograničene besplatne pozive i besplatan mobilni internet. Kadiu navodi da su postavili takozvana fair-use ograničenja, ali da su toliko velika da ih prosječan korisnik ne može dosegnuti.  "Cijela ideja nove ponude je da se u cijelosti izbjegne bilo kakav šok vezan uz račun te da korisnici u cijelosti mogu predvidjeti kolika im je potrošnja u bilo kojem trenutku", zaključuje Kadiu.

Dob i lokacija odlučujući

Najmlađi na Facebooku
Po korištenju mobitela možete prilično točno pogoditi koliko netko ima godina, tvrde u HT-u na temelju istraživanja GfK. Mlađi od 20 godina mobitel koriste za društvene mreže, dvadesetogodišnjaci za e-mail, oni u tridesetima za mobilno plaćanje, a oni stariji od 55 za razgovore i slanje poruka.

Slavonci žele glazbu
Kao i u kulinarstvu, tako i kad je riječ o mobitelima, Hrvati u svakoj regiji drukčije uživaju. Slavonci mobitele koriste za glazbu i video, Dalmatinci za vijesti, Istrani i Primorci za vremensku prognozu, oni na sjeveru Hrvatske za navigaciju i vijesti, a Zagrepčani za sport, financije i navigaciju.

Komentirajte prvi

New Report

Close