Hrvatski Telekom o novom biznisu banaka

Autor: Bernard Ivezić , 09. studeni 2015. u 21:59
Ivan Maričević

Husky omogućuje bankama i kartičarima da monetiziraju velike količine podataka koje su njihovi sustavi prikupili o transakcijama kreditnih kartica.

Husky je nova analitička (big data) platforma kojom Combis, tvrtka kći Hrvatskog telekoma planira snažnije iskoračiti u ponudu IT usluga za financijsku industriju.

Platforma je premijerno predstavljena na osmom Combis Finance Dayu u Zagrebu. Husky omogućuje bankama i kartičarima da monetiziraju velike količine podataka koje su njihovi sustavi prikupili o transakcijama kreditnih kartica, korištenju bankarskih mobilnih aplikacija te korištenju mobitela. Ivan Maričević, direktor sadržaja Combis Finance Daya kaže da su se usmjerili na analitiku velikih podataka i novu EU regulativu o međubankarskim naknadama za platne transakcije na temelju kartica. "Čak 92 posto sudionika smatra da im big data pomoći učiniti poslovanje uspješnijim", kaže Maričević.

Komentirajte prvi

New Report

Close