Fujitsu Siemens uveo potpuno besplatni servis

Autor: Stjepan Škramić , 04. prosinac 2007. u 06:30

Uređaji pod jamstvom ‘Collect & Return’ bit će preuzeti, popravljeni i vraćeni korisniku bez naknade

Kompanija Fujitsu Siemens Computers za svoje je korisnike uvela novu vrstom jamstva i servisnog centra koji funkcionira po principu “preuzimamo-popravljamo-vraćamo”. Taj jedinstveni, besplatni servis na tržištu Hrvatske obuhvaća sve serije prijenosnih i osobnih računala Fujitsu Siemens Computers-a. Collect&Return“ jamstvo i novi servisni koncept drastično pojednostavljuju servis za korisnike, koji su osim telefonskog poziva, oslobođeni dodatnog angažiranja i troškova. Za razliku od do sada uobičajenih servisa koji podrazumijevaju da korisnik sam donosi računalo u servisni centar i preuzima ga nakon popravka, po novom konceptu dovoljno je da korisnik Fujitsu Siemens Computers proizvoda nazove ”Helpdesk“ (01/6054 035). Ukoliko tim za podršku, na osnovi opisa stanja računala ustanovi da je računalo potrebno dostaviti u servis, uređaj se preuzima od korisnika i dostavlja servisnom centru Fujitsu Siemens Computers-, iz kojeg se nakon intervencije uređaj vraća korisniku. Logistiku obavlja ovlaštena dostavna služba, a svi proizvodi Fujitsu Siemens Computersa koje transportira su osigurani za slučaj oštećenja. U slučaju kada su proizvodi pod jamstvom ”Collect&Return“, Fujitsu Siemens Computers snosi i sve prateće troškove u lancu: od preuzimanja, rezervnih dijelova, radnih sati, pa sve do troškova uređaja natrag korisniku. Servis je time učinjen jednostavnim, efikasnim i ekonomičnim za korisnike. ”Posebno mi je drago što ćemo svoje korisnike razveseliti jedinstvenom uslugom na tržištu. Zadovoljstvo korisnika nam je uvijek na prvom mjestu i ovakvim pristupom želimo im pružiti dodatnu sigurnost i udobnost, odnosno vrijednost koja bi se mogla usporediti s idealnim popravkom automobila – zamislite da jednim pozivom možete organizirati da netko dođe, preuzme vaš automobil, popravi i vrati vam ga na željenu adresu- upravo smo to mi postigli novom uslugom“, izjavio je Tomas Pukljak, direktor predstavništva Fujitsu Siemens Computersa za Hrvatsku. FSC uvodi servis ”Collect&Return” u Sloveniji, Srbiji, Bosni i Hercegovini, Makedoniji, Crnoj Gori, Bugarskoj i Rumunjskoj. Istodobno s predstavljanjem inovativnog načina servisiranja uređaja, Fujitsu Siemens Computers najkreativnijeg korisnika (www.fujitsu-siemens.hr/collect&return) nagrađuje novim Esprimo Mobile U9200 prijenosnim računalom.

Komentirajte prvi

New Report

Close