Facebook je poznat po pomicanju tehnoloških granica i uvođenju noviteta u način na koji ljudi komuniciraju a ujedno je i ostao najdinamičnija tehnološka tvrtka na svijetu što se neće bojati pokazati ni ove godine, piše Forbes.
1. Virtualna stvarnost
Nije tajna da je Facebook kupio Oculus, lidera u istraživanju na području virtualne stvarnosti kako bi taj oblik prikazivanja sadržaja ugradio u ponudu svoje društvene mreže. To znači uključivanje sve više sadržaja poput 360 panorama.
2. Instant Articles
Ovaj alat je dizajniran kako bi zadržao korisnika što duže na Facebooku i kako bi povećao dostupnost objavljenog sadržaja.
3. Facebook M
Uz digitalne pomočnike poput Siri i Cortanu, Facebook se nada da će i na tom području uzeti svoj dio kolača. Facebook M je osobni asistent baziran na Messangeru.
4. Usluge za oglašivače
Facebook će napraviti veliki korak za korisnike Messengera, a posebno za poslovne korisnike. Neki oglašivači već sada mogu koristiti Messenger za svoju 'moć uvjeravanja' kako bi dosegli određene korisnike i saznali određene informacije o njima. O
5. Veliki naglasak na video sadržaj
Aplikacije poput Periscopea i Meerkata sve su popularnije, pa sada i Facebook planira napraviti svoju aplikaciju za streaming videa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu