Facebook uvodi novu opciju koja bi vam mogla privući veći broj gledatelja

Autor: Poslovni.hr , 20. listopad 2016. u 08:51
Foto: Borna Filić / Pixsell

Zakazivanje emitiranja unaprijed okinut će objavu na News Feedu u kojoj će potencijalni gledatelji moći odabrati hoće dobiti jednokratnu obavijest koja će ih podsjetiti kako streaming počinje.

Nove značajke mogle bi ukloniti neke od nedostataka koji su najviše živcirali korisnike Facebooka Live. 

Umjesto da morate spontano početi snimati i emitirati ili emitiranje uporno unaprijed najavljivati bez poveznice koju bi mogli podijeliti – pa tko je vidio najavu, vidio je – moći ćete napraviti link s najavom i do tjedan dana unaprijed. To bi vam trebalo olakšati obavještavanje i privlačenje većeg broja gledatelja, piše tportal.

Zakazivanje emitiranja unaprijed okinut će objavu na News Feedu u kojoj će potencijalni gledatelji moći odabrati hoće dobiti jednokratnu obavijest koja će ih podsjetiti kako streaming počinje. 

Komentirajte prvi

New Report

Close