Facebookova dugoočekivana mobilna oglašivačka mreža uskoro bi trebala zaživjeti u praksi, što znači da će tvrtka Marka Zuckerberga moći iskoristiti dragocjene korisničke podatke kako bi prodavala oglase na mobilnim aplikacijama i web stranicama drugih kompanija, piše Business Insider.
Prema informacijama portala Re/code, Facebook će službeno objaviti detalje novog projekta na godišnjoj razvojnoj konferenciji F8 u San Franciscu, koja će se održati krajem mjeseca.
Nova oglašivačka mreža potencijalno predstavlja velik biznis za Facebook s obzirom na to da 'cookieji', mali dijelovi koda kojima se već godinama prati ponašanje korisnika interneta na desktop uređajima, ne rade unutar mobilnih aplikacija. Brandovi i programeri aplikacija će među ostalim moći iskoristiti podatake s Facebooka da dosegnu ljude čak i onda kada ga ne koriste.
Kako će to sve otprilike izgledati? Primjerice, Facebook će korisniku koji se ulogirao na društvenu mrežu putem smartphonea moći pokazati oglas za neku drugu aplikaciju dok igra npr. mobilnu igricu Pet Rescue Saga. Facebook će, naravno, moći ciljati određen demografski profil putem podataka kao što su dob i spol.
Kompanija će svojom novom mrežom konkurirati Googleovom sličnom servisu AdMob, kao i Twitterovom MoPubu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu