Facebook ima nešto novo u rukavu što bi se moglo pretvoriti u ogroman biznis

Autor: Poslovni.hr , 22. travanj 2014. u 17:29
Mark Zuckerberg (Reuters)

Prema informacijama portala Re/code, Facebook će službeno objaviti detalje novog projekta na godišnjoj razvojnoj konferenciji F8 u San Franciscu, koja će se održati krajem mjeseca.

Facebookova dugoočekivana mobilna oglašivačka mreža uskoro bi trebala zaživjeti u praksi, što znači da će tvrtka Marka Zuckerberga moći iskoristiti dragocjene korisničke podatke kako bi prodavala oglase na mobilnim aplikacijama i web stranicama drugih kompanija, piše Business Insider.

Prema informacijama portala Re/code, Facebook će službeno objaviti detalje novog projekta na godišnjoj razvojnoj konferenciji F8 u San Franciscu, koja će se održati krajem mjeseca.

Nova oglašivačka mreža potencijalno predstavlja velik biznis za Facebook s obzirom na to da 'cookieji', mali dijelovi koda kojima se već godinama prati ponašanje korisnika interneta na desktop uređajima, ne rade unutar mobilnih aplikacija. Brandovi i programeri aplikacija će među ostalim moći iskoristiti podatake s Facebooka da dosegnu ljude čak i onda kada ga ne koriste.

Kako će to sve otprilike izgledati? Primjerice, Facebook će korisniku koji se ulogirao na društvenu mrežu putem smartphonea moći pokazati oglas za neku drugu aplikaciju dok igra npr. mobilnu igricu Pet Rescue Saga. Facebook će, naravno, moći ciljati određen demografski profil putem podataka kao što su dob i spol.

Kompanija će svojom novom mrežom konkurirati Googleovom sličnom servisu AdMob, kao i Twitterovom MoPubu.

Komentirajte prvi

New Report

Close