Usprkos konkurenciji interneta, europska djeca provode dva sata dnevno ispred televizije, a za vjernost tog gledateljstva žestoko se bore tv kuće, prema ispitivanju.
U Francuskoj, Njemačkoj, Italiji, Španjolskoj i V. Britaniji, djeca su prosječno gledala televiziju dva sata i šest minuta dnevno u prvih šest mjeseci ove godine, što je devet minuta manje nego 2013. i tri minute manje nego 2009., prema studiji koju je objavila Eurodata TV Worldwide.
To su minimalni pomaci koji se mogu objasniti meteorološkim prilikama.
Kako bi sačuvali mladu publiku, tv kuće daju sve od sebe a tržište se konsolidira kako to ilustrira njemački primjer dolaskom Disney Channela na TNT, besplatnog u Njemačkoj.
Postaja privlači 7,1 posto gledatelja među djecom od tri do 13 godina, iza vodeće tv postaje za mlade Super RTL sa 17,8 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ja, kad mi dijete dođe u posjet (2,5 god), ne palim TV, a crtiće mu svjesno biram (kvaliteta!) koje gledamo zajedno ograničeno (kratko) vrijeme.
Ovo je danas posato užasan problem. Svojoj djeci sam ograničila gledanje televizije kada sam shvatila da većinu vremena provode gledajući crtiće i moram priznati iako je u početku bilo teško sada se puno više igraju i razvijaju svoju maštu. Evo naprimjer jedva čekaju da ih izvedemo van na snijeg da isprobaju svoje nove saonice[/url] i da probaju svoju ostalu opremu[/url] za igranje vani kao na primjer biciklu i romobil. Svakom roditelju bi preporučila da ograniči svojem djetetu gledanje televizije.
Ovo je danas postao užasan problem. S
Uključite se u raspravu