Dimenzije fotografija za društvene mreže

Autor: Sponzorirani članak , 25. srpanj 2014. u 16:25
Slika je preuzeta s portala kakonaweb.tportal.hr

Vizualno lice vašeg brenda je vrlo često prva stvar koju vaša publika vidi i kao takvo bi moglo biti i jedino što su zapamtili!

Izvor: kakonaweb.tportal.hr

Autorica: Jelena Anić

Fotografije koje koristite na društvenim mrežama za prezentaciju svoje tvrtke ili brenda moraju biti kvalitetne i moraju odgovarati svakoj društvenoj mreži na kojoj se promovirate.

Ne možete izrezati sliku i jednu dimenziju koristiti na svim društvenim mrežama – svaka od njih ima svoje dimenzije, koje se također, može se reći, često mijenjaju. Stoga, zapamtite već puno puta ponavljanu rečenicu: „Trebate konstantno pratiti promjene i biti u toku sa istima“.

Da bismo vam olakšali, u sljedećem članku obradit ćemo dimenzije fotografija za svaku društvenu mrežu zasebno.

Više o samim fotografijama i idejama kako ih koristiti u komunikaciji otkrit ćemo u nekom od budućih članaka, sada idemo svladati osnove!

TWITTER

Profilna fotografija – 400 x 400 piksela

Cover fotografija – 1500 x 1500 piksela
* Formati fotografija su: JPG, GIF ili PNG (s time da Twitter ne podržava animirane GIF-ove)

Fotografije u postu — 440 x 220 piksela (omjer 2:1)

Kako biste bili sigurni da Twitter prikazuje dio fotografije koji želite da vaši pratitelji vide, pobrinite se da se širina uklapa u minimalne zahtjeve koje Twitter traži te da je vaš sadržaj centriran horizontalno. Maksimalna dimenzija fotografije je 1024 x 512 piksela, a veličina fotografije ne može biti veća od 5MB, a za animirane GIF-ove maksimalno 3GB.
 

FACEBOOK

Jedna stvar koju trebate zapamtiti prilikom odabira svoje fotografije jest ta da postoji razlika između toga kako se fotografija prikazuje na vašem profilu i na korisnikovoj naslovnici.

Profilna fotografija – 180 x 180 piksela (prikazuje se kao 160  x 160 px)
Fotografija koja će se pojavljivati na Facebooku (komentari i ostale aktivnosti) bit će dimenzije 32 x 32 piksela.

Cover fotografija – 851 x 315 piksela

Fotografija u postu – 1 200 x 1 200 piksela
Na profilu će se prikazivati maksimalne širine do 504 piksela, a na naslovnici 472 x 394 piksela.
Na mobitelu će se prikazivati u dimenzijama 618 x 618 piksela

Fotografija na linku – 1 200 x 627 piksela
Na naslovnici će se prikazivati u dimenzijama 484 x 252 piksela
Na mobitelu će se prikazivati u dimenzijama 560 x 292 piksela

Fotografija u videu – 504 x 283 piksela
Na mobitelu će se prikazivati u dimenzijama 560 x 560 piksela
 

GOOGLE +

Pristutnost na Google+ je bitna ne samo iz društvenog aspekta, već i zbog činjenice da je Google+ račun vezan i za sam Googleov pretraživač. Kada u Google pretraživaču tražite svoj brend ili tvrtku, Google povlači informacije iz vašeg Google+ računa, uključujući profilnu sliku i nedavne postove.

Profilna fotografija – 250 x 250 piksela

Cover fotografija – 2 120 x 1 192 piksela
Minimalne dimenzije cover fotografije moraju biti veće od 480 x 270 piksela
 

YOUTUBE

YouTube ima više od 1 milijardu jedinstvenih korisnika mjesečno, dostupan je na stotinama milijuna uređaja, a više od milijun tvrtki i brandova već je shvatilo da je YouTube odličan za širenje baze fanova.

Cover fotografija – 2 560 x 1 440 piksela

Kao i kod Google+, dimenzije se prilagođavaju različitim uređajima.

Profilna fotografija je povezana sa Google+ računom te se automatski prilagođava na dimenzije 98 x 98 piksela.

Video upload -2 560 x 1 440 piksela
Naziv videa ne može sadržavati više od 100 znakova, a opis videa do 5 000 znakova.
 

Nadamo se da smo uspjeli pomoći, a ukoliko imate još kakvih pitanja, slobodno ih ostavite u komentarima!

New Report

Close