CARNet u godinu i pol modernizirao 10% škola

Autor: Bernard Ivezić , 02. kolovoz 2018. u 22:01
Andrijana Prskalo Maček voditeljica je pilot projekta e-Škole/Jurica Galoić/PIXSELL

U 18 mjeseci 93 posto škola doguralo je do vrlo visokog stupnja digitalne spremnosti što uključuje i planiranje i korištenje ICT tehnologije.

Dok se čeka početak reforme obrazovanja, koja bi trebala poboljšati sadržaj i metode učenja, Hrvatska akademska i istraživačka mreža (CARNet) objavila je da pilot projekt tehničke modernizacije škola dobro napreduje. U godinu i pol od testnih 151 škola, njih 93 posto smatra se digitalno spremnima.

Velik napredak
Andrijana Prskalo Maček, zamjenica ravnatelja CARNeta i voditeljica pilot projekta e-Škole kaže da sad imaju uzorak od 10 posto škola u Hrvatskoj, koji ukazuje na očekivanja koja se mogu imati u nastavku projekta. "Vrednovanje koje su napravili Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu i CARNet pokazuje da je projekt e-Škole podigao razinu digitalne zrelosti u svim hrvatskim školama", kaže Prskalo Maček.

Na početku projekta 124 od 151 škole tehnologiju su koristile tek rudimentarno. Sada je takva situacija u svega četiri škole.

 

Prskalo Maček

Najbolji rezultat škole su postigle u ICT kulturi, a 50% ih je na vrhu.

Broj digitalno osposobljenih škola porastao je s 27 na 93. Pri tome pojavile su se i dvije nove kategorije: 48  škola sada se smatra digitalno naprednima, a šest zrelima. Od 130 škola koje su tehnologiju koristile rudimentarno ili vrlo malo u nastavi taj se broj smanjio na 37 škola. Broj onih koje su to prakticirale porastao je sa 16 na 103, a jednu naprednu školu sad je zamijenilo njih 11, koje intenzivno koriste tehnologiju u poučavanju. U školama su također značajno porasle digitalne kompetencije. Inicijalno ih je imalo 18 posto škola, a sada ih ima 78 posto škola.

Dobro planiraju
Andrijana Prskalo Maček kaže da je najveći skok zabilježen u planiranju upotrebe i primjene ICT tehnologije u školama.

"Ovo područje je na početku imalo najlošije rezultate s prosječnom razinom 1,88 da bi u završnom vrednovanju prosječna razina bila 3,4", kaže Prskalo Maček. Dodaje da su najbolje ocjene zabilježili u području ICT kulture, načina na koji se tehnologija koristi za komunikaciju. "Svaka druga škola tu je najbolje ocijenjena", zaključuje Prskalo Maček.

Komentirajte prvi

New Report

Close