Brže, preglednije i jeftinije online poslovanje

Autor: Tin Bašić , 10. ožujak 2013. u 22:00
Broj korisnika među poslovnim korisnicima u većini banaka je u porastu

Broj korisnika među poslovnim korisnicima u većini banaka je u porastu.

Internet bankarstvo sve je atraktivnije i polako zamjenjuje klasične načine plaćanja. Kompanije se sve više okreću internetu jer je jednostavnije, brže, preglednije, ali i jeftinije. Stoga ni ne čudi da banke gotovo svakodnevno bilježe nove korisnike ove usluge.

"Erste NetBanking i FonBanking poslovnim subjektima omogućuju korištenje gotovo svih usluga domaćeg i platnog prometa s inozemstvom", objašnjavaju u Erste banci u kojoj 23.107 poslovnih subjekata koristi ovu uslugu, što je 11,8% više nego lani. Uz minimalne tehničke uvjete, u svakom trenutku i s bilo kojeg mjesta i računala koje ima pristup internetu, ova usluga korisnicima daje mogućnost vođenja računa i obavljanja bezgotovinskog kunskog i deviznog platnog prometa internetom. "Korisnik internet bankarstva ima uvid u stanje i promete svih računa (kunskih, deviznih), depozita, kredita te garancija i akreditiva, obavlja kunska i devizna plaćanja,  kupoprodaju deviza, uplaćuje rate kredita, pregledava tečajne liste, ima mogućnost pojedinačnog i zbirnog unosa naloga putem obrasca ili datoteke, pregled izvršenih naloga te preuzimanje izvadaka o svim promjenama i stanju na računima", kažu u Hrvatskoj poštanskoj banci u kojoj naknada za poslovne subjekte iznosi 20 kuna mjesečno. 

"Zagrebačka banka ima oko 90.000 korisnika poslovnih subjekata e-zabe", objašnjavaju u Zabi. Nakon e-zabe sredinom 2008. tržištu su ponudili m-zabu za poslovne subjekte. Hypo banka ima oko 20.000 korisnika HYPOneta za poslovne subjekte te bilježi prosječno povećanje od 160 novih korisnika mjesečno. Klijenti imaju i niz dodatnih pogodnosti poput podjele ovlaštenja po korisniku na pregled/unos /potpis, odvojena prava za pregled kredita itd. Naknade koju plaćaju su 0,60 kuna za unutarbankovni i 1,1 kunu za međubankovni nalog prije datuma valute, 0,75 kuna za unutarbankovni i 1,35 kuna za međubankovni nalog na dan valute. Trošak vođenja po korisniku iznosi 25 kuna mjesečno. U SG Splitskoj banci, u odnosu na prošlu godinu, broj klijenata koji koriste internet bankarstvo veći je za 15 posto. Uvjet za korištenje te usluge su, naravno, računalo s pristupon internetu te otvoren žiro račun u toj banci. Raiffeisen banka nudi uslugu RBA iDirekt, a pristup se ostvaruje putem USB uređaja/SmartCard kartica s Fina certifikatom.

PBZCOM@NET usluga je Privredne banke Zagreb koja omogućuje obavljanje platnog prometa, kupoprodaje deviza, oročavanje depozita i investicijsko poslovanje elektroničkim putem te ostale funkcionalnosti vezane uz poslovanje između klijenta i banke. Klijenti dobivaju izvještaje i preglede ostvarenih transakcija, mogu plaćati u domaćoj i stranoj valuti, kupovati i prodavati devize, oročavati novac, te kupovati i prodavati udjele u investicijskim fondovima.

Certifikat

Fina jedini pružatelj usluge

"Fina je jedini registrirani pružatelj usluga certificiranja u Hrvatskoj, a korisnicima RBA iDIREKT-a koji posjeduju USB uređaj ili SmartCard karticu s Fininim certifikatom postaje dostupna i nova, jedinstvena B2G (Business to Government) usluga koja omogućava elektronsku komunikaciju s tijelima državne uprave i javnih službi. Korištenjem Fina certifikata osigurava se napredna autentifikacija odnosno identifikacija korisnika, zaštita integriteta dokumentacije primjenom elektroničkog potpisa, tajnost sadržaja dokumenta te napredni elektronički potpis korisnika koji zamjenjuje vlastoručni potpis i otisak pečata sukladno Zakonu o elektroničkom potpisu", objašnjavaju u Raiffeisen banci.

Komentirajte prvi

New Report

Close