“Arçelik drži dvije top pozicije u potrošačkoj elektronici u Hrvatskoj”

Autor: Bernard Ivezić , 02. rujan 2016. u 09:30
Hakan Bulgurlu, predsjednik Uprave Arçelika, Foto: PD

Predsjednik Uprave Arçelika predstavio ambiciozne planove za rast brendova Grundig i Beko.

Najveća turska korporacija Arçelik u Hrvatskoj je s brendovima Beko i Grundig zauzeo dvije top pozicije u svim segmentima tržišta bijele i smeđe tehnike, objavila je kompanija na sajmu IFA u Berlinu. Hakan Bulgurlu, predsjednik Uprave Arçelika, kaže da je kompanija uspjela u svim zemljama u kojima posluje, a zastupljena je na više od sto tržišta na pet kontinenata, doći na popis top tri brenda u branši.

Bulgurlu je sa zvijezdom nogometnog kluba Barcelona Ericom Abidalom predstavio prvi kobrendirani frižider Beko FC Barcelona koji će se prvo pojaviti u trgovinama u Španjolskoj, a zatim u ostatku Europe, uključujući Hrvatsku. Frižider ima tehnologiju koja je može očuvati svježinu voća i povrće do 30 dana.

Ističe da je Arçelik iznimno snažan na europskom tržištu, ali da priliku za daljnji rast vidi najviše u Aziji te Americi. Tamo se nalazi veliki broj zemalja u razvoju za koje se očekuju da će predvoditi globalni gospodarski rast do 2030. Navodi da će zemlje u razvoju s 38 posto udio svog BDP-a u ukupnom svjetskom do 2030. podići na 60 posto. Ujedno dvije-trećine pripadnika srednje klase globalno živjet će u Aziji. Do 2050. godine Bulgurlu predviđa da će dvije-trećine stanovnika napustiti sela te da će u gradovima živjeti u manjim prostorima.

“To nas potiče da inoviramo u mnogo smjerova i stvaramo pametno kućanstvo koje više neće samo raditi procesno, znači na pritisak gumba izvršiti neku radnju, već će učiti s vama”, kaže Bulgurlu.
Arçelik je u Berlinu predstavio kompletno novu liniju malih kućanskih aparata marke Beko, kojeg u Hrvatskoj ekskluzivno distribuira tvrtka E plus, te prve Android televizore marke Grundig.
Marijan Haramija, direktor hrvatske podružnice Grundiga kaže da je to bio jedan od dva prva brenda televizora koji su se pojavili u Hrvatskoj prije 45 godina.

“Sve što nudimo na europskom tržištu odmah je dostupno i u Hrvatskoj, imamo jaku servisnu mrežu i to nam omogućuje da godišnje u Hrvatskoj prodamo više od 45 tisuća televizora”, zaključuje Haramija.

Komentirajte prvi

New Report

Close