A koji je tvoj BUG?

Autor: Poslovni.hr , 15. siječanj 2019. u 15:01
Foto: Fotolia

Imaš grešku u komunikaciji? Neurolingvističko programiranje

Radiš u IT industriji, programiraš, razvijaš kompleksne sofware, sustave, baviš se AI, block chain tehnologijama, ulažeš svoje resurse u vrhunska IT znanja… Pripadaš svijetu brzog razvoja i vrhunskih tehnologija…

A komunikacija i interakcija sa ljudima, koliko ti je važna?

Jesu li za tebe komunikacije vještine:

  •  nešto intelektualno jednostavno čemu ne treba pridavati pažnju u odnosu na sva znanja koja imaš ?
  • nešto što se nauči tek tako usput jer danas ionako ljudi koriste tehnologiju da bi komunicirali ?
  • „dekoracija“ bez značaja za uspjeh, karijeru, život?

Ako je tvoj odgovor pozitivan, ili djelomično pozitivan – znaš li da imaš BUG?

A jedan mali i naoko beznačajni BUG može značajno utjecati na tvoju karijeru, odnose, uspjeh.

Bug se može pojaviti u mnogim situacijama kada komuniciraš s drugim ljudima i usporiti tvoj razvoj, interakciju, prezentaciju, prodajni proces…

Introvert si?

 Mnogi introverti su vrsni komunikatori, dok su mnogi ekstroverti izrazito loši komunikatori bez obzira na njihovu otvorenost …Komunikacija nema veze sa tvojom osobnim preferencijama.

Pretpostavljaš da svi sa kojim razgovaraš razumiju IT terminologiju pa je i koristiš?

Obzirom da te ljudi ne razumiju ( koji su često i tvoji poslovni klijent) dogodi se da posumnjaš u njihov intelektualni kapacitet?

Pojašnjavaš kompleksne tehnologije ne povezujući ih sa realnim poslovnim problemima i nije ti jasno kako to da klijenti ne prepoznaju benefite vrhunskih tehnologija?

Fokus ti je na kompleksnosti, a jednostavnim pojašnjenjima nema mjesta u tvom izdržavanju?

Znaš li zašto je Steve Jobs uspio? Uz sve, bio je i vrhunski komunikator.

Fix your BUG. Jednodnevni seminar u Zagrebu 16.5.2019. u organizaciji Poslovnog dnevnika.

Teme seminara:

  • Razumijevanje vs Podrazumijevanje
  • Rappor – kako graditi odnose i zašto je to važno
  • Druga pespektiva – drugi ljudi drugačije perspektive -zašto ih je dobro razumijeti
  • Komunikacijski proces – što reći, kako reći i zašto nešto reći
  • Strategija postavljanja pitanja – koja pitanja, zašto i kada pitati
  • Strategija slušanja – razlika između čuti i slušati
  • Feedback -vrijednosti povratne informacije

Rezerviraj svoje mjesto OVDJE

Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 

Organizator seminara: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.

Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Komentirajte prvi

New Report

Close