8 pokazatelja koje ne smijete zanemariti u digitalnoj kampanji

Autor: Poslovni.hr , 15. srpanj 2016. u 15:19
Foto: Fotolia

Ukoliko želite, praćenje uspješnosti uvijek možete prepustiti stručnjacima koji će vam ukazati što je najbolje za vaše poslovanje.

Nakon što ste savladali osnove online marketinga, vrijeme je da se posvetite onom najvažnijem – pokazateljima. Oni čine digitalnu kampanju mjerljivom i njihovim tumačenjem možemo optimizirati kampanje koje donose rezultate ili odbaciti one čije je korist upitna. Ukoliko želite, praćenje uspješnosti uvijek možete prepustiti stručnjacima koji će vam ukazati što je najbolje za vaše poslovanje, no neko temeljno znanje ipak je potrebno za sve koji imaju svoju web stranicu, internet trgovinu ili žele pokrenuti digitalnu kampanju, piše BizIT.

Konkretni podaci su jači od mišljenja

Što pratiti u moru dostupnih brojeva i statističkih pokazatelja? Ključne pokazatelje možemo rasporediti u 3 glavne kategorije koje su univerzalno primjenjive u procjeni uspjeha kampanje – izvori prometa (traffic), konverzije i prihodi (revenue).

Osim samog broja posjeta vaše stranice, puno je važniji angažman posjetitelja. Zbog toga sve pokazatelje treba pratiti u korelaciji, kako bi što bolje “ispričale priču”, a slijedom toga i pravilno usmjerile raspoložive financije. No ovih nekoliko pokazatelja nikada ne ispuštajte iz vida.

1. Ukupan broj posjetitelja (Total site visits) – Ovaj broj koji pokazuje širu sliku je među važnijima koje trebate motriti. On će vam uvijek biti približan pokazatelj koliko su vaše kampanje uspješne u generiranju prometa. Trebao bi kontinuirano rasti tijekom dužeg perioda vremena, a ukoliko pada vrijeme je da pomno proučite svoje marketinške korake i pronađete uzrok.

2.Promet po izvorima i kanalima – Odvajanje prometa po pojedinačnim kanalima korisna je metoda pogodna za dublje analize. Tako možete razlikovati originalne posjetitelje koji su vas pronašli pretragom, direktne posjetitelje koji su ukucali adresu vaše web lokacije, one koji su vas pronašli pretragom ili preko linka na drugoj lokaciji (Organic/Search) i one koji su vam došli putem društvenih mreža (Social Media). Načini koji dovode više posjetitelja su oni u koje bi trebali preusmjeriti svoje ulaganje.

Ostale pokazatelje pročitajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close