6 priča o oglašavanju s rezultatima

Autor: Sponzorirani članak , 11. srpanj 2014. u 15:23
Slika je preuzeta s portala kakonaweb.tportal.hr

Ovih 6 primjera potvrđuje kako različite djelatnosti na brz, vremenski efikasan i ekonomičan način mogu ostvariti prodajni rezultat uz jedan online medij i vlastitu web stranicu.

Piše: kakonaweb.tportal.hr

Ovih 6 primjera potvrđuje kako različite djelatnosti na brz, vremenski efikasan i ekonomičan način mogu ostvariti prodajni rezultat uz jedan online medij i vlastitu web stranicu.

Mogućnosti online oglašavanja svakodnevno rastu, oni koji su ga prepoznali na vrijeme danas su već renomirani u svojoj branši pa se i sve više okreću samo online oglašavanju. Međutim nikada nije kasno! Uz savjete s bloga “Kako na web” o pokretanju web stranice i osnovnim koracima za oglašavanja, sljedeći logičan korak je aktivacija Google Adwordsa. Sve što Vam treba za aktivaciju je web stranica i Google AdWords.

Kako unaprijediti ili pokrenuti web?

Pratite savjete na:

Osnovni elementi web stranice malog poslovnog subjekta – I. dio
Osnovni elementi web stranice malog poslovnog subjekta – II. dio
10 elemenata za početak optimizacije za tražilice

Pokretanje Google AdWords kampanje

Sada imate vlastitu web stranicu, ali je želite dodatno promovirati? Odaberite Google AdWords pakete Hrvatskog Telekoma koji će osmisliti oglas te preuzeti brigu o oglašavanju.

A inspiraciju i potvrdu u rezultatima pronaći ćete u ovih 6 primjera…

 

“Otvorila su nam se vrata mogućnosti.”

“Radimo već neko vrijeme, ali nikako da se čuje za nas kako treba. Htjeli smo se dodatno promovirati te nam je palo na pamet da napravimo putem vlastitu web stranicu jer se tako možemo predstaviti većem broju potencijalnih klijenata. Odlučili smo oglašavati stranicu preko Google AdWordsa i odmah primijetili velik broj poziva, što iz Splita, a što iz okolnih mjesta i s otoka. Uskoro se pročulo za nas, a dobili smo i nove poslove. Jako smo zadovoljni odabranim paketom, ali i cjelokupnom uslugom koju HT nudi jer zahtijeva minimalan napor s naše strane, a rezultati su očiti.”

“Istaknuti se predstavlja polovicu poslovnog uspjeha.”

“Mislimo da je trgovina na internetu iznimno važna te je isticanje proizvoda na ovaj način za nas najvažnija marketinška aktivnost. Mi smo koristili Google AdWords i prije, ali smo se odlučili za paket Hrvatskog Telekoma jer je nudio upravo ono što smo trebali– kompletnu uslugu i profesionalan pristup. Sada imamo stručnjake koji se brinu o našoj promociji, a mi pratimo rezultate i učinkovitost. Sve više ljudi posjećuje našu web stranicu, a to se povoljno odrazilo i na prodaju.”

“Izgleda da smo gostima zapeli za oko.”

“Pokrenuli smo vlastitu web stranicu, ali je bila slabo posjećena. Tražili smo način kako privući ljude jer nam o tome ovisi prodaja turističkih aranžmana. Odlučili smo se za Google AdWords i moram priznati da sam se ugodno iznenadila. Imali smo oko 10.000 više posjeta našoj web stranici u odnosu na prošlu godinu, a sav promet iz 2013. godine uspjeli smo  nadmašiti u prvih 5 mjeseci ove godine. Nakon što smo se uvjerili u učinkovitost, odlučili smo još uložiti jer su rezultati govorili za sebe. Olakšanje je imati ekipu koja se bavi promocijom dok se mi koncentriramo na svoj posao.”

“Sada gosti traže sobu više.”

“Naši gosti najčešće dolaze iz inozemstva pa je logično da im je internet osnovno sredstvo pronalaženja informacija o mjestima koje posjećuju. Htjeli smo im se približiti te smo shvatili da je jedini način da budemo prisutni na internetu. Morali smo se nekako istaknuti među brojnim drugim apartmanima i zato smo odlučili probati Google AdWords. Odabrali smo paket koji je odgovarao našim trenutačnim potrebama, a ta se odluka pokazala ispravnom jer nam se broj posjeta stranici višestruko povećao, a samim time i broj noćenja. Posla imamo preko glave, a sezona nije još ni u punom jeku. Kud ćeš bolje.”

“Kupci nas sada puno lakše pronalaze.”

Već smo dulje vrijeme tražili način da privučemo nove klijente. Kako većinu poslova dogovaramo preko interneta, bilo je logično pokušati promovirati svoju web stranicu. Odlučili smo probati Google AdWords i to se pokazalo kao pun pogodak. Nakon kraćeg vremena  uspjeli smo povećati broj posjeta, a samim time i broj upita o našim proizvodima. Kada smo vidjeli rezultate, odlučili smo uložiti još više i uzeti veći paket. Sad imamo toliko posla da se uopće ne stignem baviti promocijom, ali ni ne moram jer se stručnjaci iz HT-a time bave umjesto mene.”

“Posao je krenuo na bolje.”

“Iskreno, posao je pomalo kaskao i shvatio sam da je vrijeme za promjenu. Naši proizvodi su kvalitetni, ali nam je nedostajalo kupaca. Htjeli smo se promovirati na internetu, ali sam ja bio malo suzdržan jer to nije moje područje. Probali smo Google AdWords i investicija se isplatila. U posljednjih godinu dana značajno je porastao broj posjeta našoj web stranici, a samim time raste i prodaja. Stručnjaci iz HT-a redovito me izvještavaju o učinkovitosti, čak i predlažu kako oglašavanje poboljšati. Da mi je netko rekao da ću za godinu dana razmišljati o još većim ulaganjima u oglašavanje, ne bih mu vjerovao.”

Kako do usluge iz navedenih primjera?

Odaberite Google AdWords pakete Hrvatskog Telekoma i mi ćemo vam osmisliti oglas te preuzeti brigu o oglašavanju. Potrudit ćemo se da vaš oglas bude zamijećen među potencijalnim korisnicima, predlagati rješenja za još veću vidljivost i omogućiti vam uvid u rezultate oglašavanja. Baš kao i Marijo, Goran, Melita, Božidar, Dalibor i Samir unaprijedite i vi svoje poslovanje! Zatražite paket do 31. srpnja, ostvarite popust u visini jednokratne naknade i uštedite čak 300 kn.

Google AdWords usluga dostupna je odmah pozivom na broj 08009090 ili na mail: adwords.podrska@t.ht.hr.

New Report

Close