‘Nakon izgradnje žičare postat ćemo najznačajnije odredište u regiji s milijun posjetitelja godišnje’

Autor: Poslovni dnevnik , 11. ožujak 2019. u 09:25
Foto: Getty Images

Planinsko odredište očekuje čak milijun posjetitelja i 10 milijuna noćenja godišnje.

Općina Čajetina u Srbiji obavila je 70% poslova na izgradnji najduže panoramske žičare na svijetu, vrijedne 13 milijuna eura.

Planirano je da taj turistički projekt počne s radom u kolovozu, pišu Večernje novosti. "Čekamo još dvije dozvole, za međupostaju i za stupove od Ribničkog jezera do skijališta Tornik.

Privatnici kojima je pola Zlatibora poklonjeno na korištenje osporavaju proglašeni javni interes projekta od nacionalnog značaja. Žalili su se na sva rješenja, ali zakonom propisano vrijeme za rješavanje tih predmeta istječe, pa se nadamo da ćemo uskoro završiti posao", kaže Milan Stamatović, predsjednik Općine Čajetina.

Do sada su postavljene početna i završna postaja žičare, kao i stupovi do međupostaja. Osnovana je i tvrtka Gold gondola koje će upravljati novim sadržajima.

Trasa žičare duga je devet kilometara, a povezivat će središte planinskog područja Zlatibora sa skijalištem Tornik, dok će se međupostaja nalaziti na Ribničkom jezeru. Moći će se prevesti 600 putnika svakog sata, u 55 kabina od kojih svaka ima po 10 mjesta.

Vožnja atraktivnim planinskim krajem trajat će 25 minuta. "Zlatibor je danas najposjećenije srpsko turističko odredište. Nakon izgradnje žičare postat ćemo najznačajnije odredište u regiji s milijun posjetitelja i 10 milijuna noćenja godišnje", dodao je Stamatović.

Komentari (5)
Pogledajte sve

Jel se to negdje u Švicarskoj gradi žičara ili


Zagrebačka žičara: 5000 metara, 84 gondole po 10 mjesta, 17 minuta vožnje….300 miliona kuna bez PDV-a ili oko 40 miliona eura

Zlatibor: 9000 m, 55 gondola po 10 mjesta, 25 minuta vožnje, …100 miliona kuna ili 13 miliona eura…..

4 km kraća i 200 miliona kuna skuplja…..zna li itko u čemu je kvaka….


u nagibu, sve naginje na to da će neki kumstvo dobro naplatiti
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjD_6r0gPrgAhU94qYKHYC3CvcQyCkwAHoECAcQBA&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DPgdmUeNN4Jk&usg=AOvVaw28gHOoql70KS8MY8LwKDl4

Moguće je da će zagrebačka žičara biti pozlaćena iznutra? Ako se prisjetimo javnih WC-a, i oni su bili jako, jako skupi, bez zlata. Možda tamo na Zlatiboru surađuju s upola manjim brojem kumova, možda su im podizvođači puno jeftiniji? Trasa sljemenske žičare će najvećim dijelom starom trasom do vrha, no biti će brža od one zlatiborske i veći broj gondola je u pitanju. Vikendima će možda biti pune, ali koga će te brojne gondole voziti preko tjedna na Sljeme, nije još sasvim jasno. Puno je otvorenih pitanja. Radovi su počeli, živi bili da dočekamo vožnju u novim gondolama.

@system

Ne znam, niti branim ikoga. Ali posto je ovo forum dat cu si za pravo pretpostaviti, pa ako netko ima drugacija saznanja neka me ispravi.

1. Kod ZG žicare jos nisu otkupljena sva privatna zemljista pa u ovaj iznos ide i procjena za to.
2. Izvođač radova placa radnika u Srbiji 700,800 e, a kod nas bar 1300e. ( to ne znaci da radnik tolko dobije, nego on tolko kosta poslodavca, a ne zelim reci bruto jer dobivaju dost i na ruke, al opet je trosak )
3. Kod nas je PDV također viši za 7%
4. Posto je ovoliko dugačka i primarno panoramska, a ne prevozna ko ova u Zgu, moguce da su manje strmine i pogodniji teren za gradnju pa i jeftiniji
5. Ono najvaznije, to je kvaliteta. kavi su materijali, motor od koje firme, tko ce raditi gondole itd. Nije isto biti taxist u opelu ili lexusu, moguce da u ZG budu gondole ko u lexusu haha 🙂

A naravno moguce je da ce netko zamracit lovu pa da je zato skuplje… nist nije iskljuceno

New Report

Close